Anette_ Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Er kanskje for sent å si noe ettersom du var hos han i går og ikke har postet mer siden det. Men han er myndig og burde selv kunne stå inne for sine egne handlinger. Da jeg var 17 år lånte jeg bort 4k til eksen min, vi hadde vært sammen to år og det var jeg som slo opp. Han elsket meg fortsatt men jeg følte at vi hadde glidd over til å bare være bestevenner og følte at det var det beste videre. Så sånn sett har jeg positive erfaringer med å låne bort penger til ekser, men han løy aldri til meg eller noe sånt og jeg kjente han veldig godt. Men jeg mener at din situasjon er annerledes og at du ikke burde låne han disse pengene, det er også mer enn dobbelt så mye enn det jeg lånte bort. Stefan har et poeng med at du ikke burde bryte en avtale, men hvis han har brutt endel avtaler med deg så ikke la deg utnytte! Og hvis du sa ja i går og angrer idag så bare si det til han.. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Ta pant i madammen hans. 5619081[/snapback] :!: Men, jeg stemmer med som alle andre på førstesiden.. ikke lån dem bort.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå