666=TRIPPLE-SEX Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Hei, som sagt i trådtittelen har jeg litt problemer med å få lyd på pcen da og da lurte jeg på hva problemet kan være. Må jeg laste ned lyd driver eller hva? Fordi jeg har lydkort og sånt men har ikke så peiling så er det noen som kan hjelpe meg med dette problemet? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Alltid fint om en kan utbrodere problemet litt så de som skal hjelpe har litt mer å gå på Men du er nødt til å ha lyddrivere ja, si hva slags lydkort du har så kan jeg finne til deg hvis du vil det Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 hey ya all skjermkortet mitt er da GeForce4 64 mb så tror du at du kunne finne den lyd driveren eg trengar? på forhånd takk Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Eheheheheheh, nei, hva slags skjermkort du har hjelper meg nok ikke en dritt Lydkort og grafikkort har to forskjellige jobber i maskina di og også to forskjellige drivere... Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 åja det står i hvertfall Eicon DIVA 2.02 S/T (PCI) og Realtek RTL8139 Familly PCI Fast Ethernet-kort så tror det er et av de 2 som er lydkortet som sagt ekke så veldig god på sånne pv greier.... Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Er nok ikkje nokon av dei. Begge er vel nettverksprodukter. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 har du til høytallere da? skrudd dem på? hvis du kan svare ja på disse to tingene kan du få windows til å søke etter ny maskinvare. gå til kontrollpanel. legg til hardware. følg instruksjoner. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Hey er ikke sikker ennå da men kan det være dette som er lydkortet da? C-Media AC97 Audio Device? I så fall må jeg bare på forhånd si takk hvis dette stemer og noen kommer opp med en link hvor jeg kan laste ned driveren... :) Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 ja er nok det ja men trodde ikke ac 97 var c media Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå