jornab Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Hei. Har kjørt en test vha. VR. Svaret jeg får er dette: Internett fungerer ok. Pingverdi er fin. Har adsl fra telenor, 1500/300. Jeg har ikke ruter, ingen brannmur. Jeg bor i tromsø. Bruker ethernet porten på hovedkortet, asus a8n deluxe sli. Er to porter på kortet, nvidia og marvell yukon. Uansett hvilken jeg bruker får jeg av og til problem når jeg spiller BF2 online. Jeg mister plutselig forbindelsen og detter dermed ut av serveren. Det jeg lurte på er hvorfor jeg har 100% packetloss på hopp nr 1? Internett skulle vel ikke virke hvis dette er tilfelle? Håper noen har mer peiling på dette enn meg. Mvh Jørn Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Hei. Har kjørt en test vha. VR. Svaret jeg får er dette: Internett fungerer ok. Pingverdi er fin. Har adsl fra telenor, 1500/300. Jeg har ikke ruter, ingen brannmur. Jeg bor i tromsø. Bruker ethernet porten på hovedkortet, asus a8n deluxe sli. Er to porter på kortet, nvidia og marvell yukon. Uansett hvilken jeg bruker får jeg av og til problem når jeg spiller BF2 online. Jeg mister plutselig forbindelsen og detter dermed ut av serveren. Det jeg lurte på er hvorfor jeg har 100% packetloss på hopp nr 1? Internett skulle vel ikke virke hvis dette er tilfelle? Håper noen har mer peiling på dette enn meg. Mvh Jørn 5618644[/snapback] Er ganske sikker på at dette er fordi routeren din er satt opp til ikke å svare på ping forespørsler. eller kanskje det er IGCMP pakker den ikke svarer på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå