curtiis Skrevet 17. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2006 Er det en synd å drikke alkohol når man faktisk har lov til det? 5620166[/snapback] Nei, seff ikke. Men det passer ikke alle plasser å dele ut alkohol, vist du skjønner. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2006 Pappa får alltid to flasker aquavit til jul fra et av styrene han sitter i. Før hadde vinmonopolet en sånn innbytteordning på varer de førte, så paps pleide å bytte dem. Nå ender han bare med å gi dem videre. Er aldri noen som drikker aquavit her i huset. Poenget var bare at sprit faktisk brukes som gaver i styrer... Selvsagt ikke i en barne- og ungdomsorganisasjon. Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 17. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2006 Plakett, vinflaske og fancy penn med inngravering? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2006 Plakett, vinflaske og fancy penn med inngravering? 5621248[/snapback] For fem hundre kroner.... Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 17. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2006 Det hele kommer da litt an på hva slags organisasjon det er snakk om. Noen ville sikkert satt pris på mansjettknapper med inngravering, vet ikke hvor rimelig man kan få slikt, og vet heller ikke hvordan avataren til trådstarter skal tolkes – er ikke riktig sikker på om det hadde blitt tatt særlig godt mot i RU. Støtter tanken om å gi noe litt varig. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2006 Du kan umulig klare å få mansjettknapper med inngravering for under kr 500. Da må det være så som så med mansjettknappene selv. Jeg er desverre helt tom for ideer selv. Penner er kjedelige, og penner som kunne vært aktuelle er jo over prisklassen. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 17. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2006 Kjøp en sånn glasskunstgreie fra glasmagasinet ell no den duren.. slår alltid ann.. Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2006 Avataren min har ingenting med organisasjonen å gjøre :-) Ønsker ikke helt å avsløre organisasjonen her fordi jeg da sammtidig avslører mitt hele fulle navn, adresse osv. noe jeg ikke har så veldig lyst til Takk for gode forslag til nå ;-) Til lederen bestilte jeg en slik: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311004 Men tørr ikke kjøpe dvd spillere til resten fordi jeg ikke veit om de har det fra før og om de i så fall vil bytte ut den de har :/ Lederen kjenner jeg og han veit jeg har lyst på en dvd spiller som kan spille mange formater... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå