Jernlov Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Vist jeg skal hente bilettene på Narvesen i Tromsø må jeg vell betale de på Narvesen, og ikke på billettluka.no?Noen som vet om jeg må ha bruker for og bestille billetter som skal hentes? 5659779[/snapback] Jeg betalte på Narvesen. Og jeg måtte lage bruker for det, så du må nok det. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Men leste på sidene til billettluka.no: Hente billetter hos Narvesen Billetter kjøpt av følgende arrangører kan hentes hos Narvesen. * Black Box Teater * Chat Noir * Edderkoppen Teater * Oslo Spektrum * Stavanger Konserthus Står ikke Valhall der :\ Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Faen. Må man betale direkte over internett for og få kjøpt da? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 Du kan betale med kredittkort over nett, då får du tilsendt i posten. Ellers kan du hente og betale på postkontor. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Billettluka.no funka finfint det Nettopp bestilt billett til meg og lillebror..Up the Irons! Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 jej! billett til både oslo og bergen blir nok bare ett sted : / Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 Ein stk. billett bestilt til meg, Bergen såklart! Nokon som veit kor mangen dei låg ut? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Bestilte meg nettopp selv. Jeg faen meg glemte det og så Iron Maiden i nicke til en på msn og fikk sjokk og bestilte mens jeg skjalv fikk billetter da så Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Hadde halvveis glemt det bort jeg også (har ikke lagt meg siden igår, var på Hurra Torpedo-konsert)..så så jeg at klokka var 10:10 og tenkte "oj faen!". Heldigvis knelte ikke nettsidene for bestilling på slaget 10:00 som sist gang Maiden gjestet Norge. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Trur ikke det er så alt for mange som vet om at det er konsert heller, de som ikke ser på maiden sine nettsider eller forum som det her eller metal sider kan vel ikke har hørt om det om ingen andre har sagt det vel? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) Er jo enda kjeeeempelenge til da..tror nok mange har fått det med seg, så masse metalskaller inne på Posten når jeg gikk forbi der i 10-tida. Tar nok ikke av før det annonseres ordentlig i avisene. Endret 25. februar 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Ja det er lenge til, men jeg tenkte på nå liksom. Som vet det allerede. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 *Tafse på mine tre billetter* Det var gøyt utenfor Grieghallen idag, sto der fra halv åtte Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) For de litt fortapte sjeler, billetter til Bergen selges via http://www.ticnet.no, billetter til oslo er på http://www.billettluka.no Edit: Bergen ble visst utsolgt på en time. Oslo har enda ledige billetter. Maiden har vel aldri vært på vestlandet før, så det var jo forventet Endret 25. februar 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Hvor raskt kan jeg hente billettene hos Narvesen? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 I VG i dag sto det at "Billettene blir lagt ut for salg allerede neste lørdag." Litt seint kanskje? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Hvor raskt kan jeg hente billettene hos Narvesen? 5667502[/snapback] Jeg bestilte i går og må hente de innen onsdag. Står det på mailen du fikk etter å ha bestilt vel? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Hugsar ikkje kva konsert det var, men eg har i alle fall henta billettar på Narvesen så snart som 1-2t etter eg bestilte. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Leste feil jeg, trudde du lurte på fristen for å hente dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå