MGS3 Skrevet 23. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2006 http://www.bergenlive.no/index.php står at det er 18 år, men mor påstår at hun har sett at det står en plass at personen over 18 kan ta me personer under 18 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2006 Det er nettopp derfor Rockefeller i Oslo kjører beinhard linje på 18 år. Ikke noe verge-tull. De kan nemlig ikke være sikre på at ikke vergen bare er en kompis over 18 som kjøper øl til 16-åringene inne i lokalet. De så seg møkk lei på ungdommer som hang utafor inngangspartiet og spøy. Så nå har de lagt seg på hard linje, og fjortisene har ødelagt for seg selv. Det er ganske ekkelt å gå forbi Rockefeller når du ser folk stå og spy rundt fordi de ikke kan drikke som normale folk bare fordi de er på konsert. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 23. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2006 Men det er enda eklere at jeg må stresse meg ihjel for og muligens få med meg en stor konsert i året. Jeg er drittlei. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 23. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2006 Ser ikke vitsen i å drikke på en konsert, ihvertfall ikke hvis det er ettband du virkelig liker. Da skal det lyttes og headbanges. Drikke kan du når du kommer hjem. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2006 Ingenting er som å vere go' i gassen på konsert. Klin kanon dritings er dog smått unødvendig. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 23. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2006 Ja men det er litt kjipt om favoritt bandet ditt kommer til norge og kommer ikke igjen før om fire år og du husker ingenting neste dagen eller ett eller annet som ødelegger hele opplevelsen. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 23. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2006 Leser nå på Iron Maiden forumet at de fleste der mener aldersgrensen er en feil. Så vi får se hva morgendagen viser, om det er en feil fra deres side, eller at det er 18 års aldersgrenser. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. februar 2006 Drikker for å komme i stemning, så ut på byen etter konserten og "finish the job" der! Funker for meg! Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 24. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2006 Snakket med bergen live nå nettop, de har gått bort fra aldersgrense i Bergen grunnet at oslo ikke har det, FUCK YEAH! Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 24. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Så det er fri alder i oslo? Btw; Noen som vet om man kan få sendt bilettene til Narvesen? Fikk iallefall gjort det når det var til Dream Theater. Endret 24. februar 2006 av EskildO Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2006 Jeg skal mest sansynelig på konserten i Oslo og en av de i Sverige jeg. Blir nok fett!! Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 24. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2006 Noen som vet om det vil være mange på grieghallen imorgen tidlig? Hvor lenge før enn ti må jeg være der? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. februar 2006 Eg skal iallefall kjøpe billett på nett, håper bare det ikkje skjer noko med systemet. Trur nok dei fleste kjøper på nett eller over telefon. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 24. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2006 Husker jeg bestilte på nett i fjor, og jeg hadde på følelsen at de ville gå fort så jeg døgnet for å være våken også går jeg inn for å bestille også plutselig måtte jeg lage bruker Fikk sjokk, ble såå stressa. Rakk det da. De gikk visst på 27min Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 24. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2006 Men jeg bør vell møte før 10? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2006 Må bestille over telefon jeg. Er ikke hjemme i morgen tidlig så.. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. februar 2006 Husker jeg bestilte på nett i fjor, og jeg hadde på følelsen at de ville gå fort så jeg døgnet for å være våken også går jeg inn for å bestille også plutselig måtte jeg lage bruker Fikk sjokk, ble såå stressa. Rakk det da. De gikk visst på 27min 5659325[/snapback] Då var profil oppretta! Best å vere heilt klar! Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 24. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2006 det er jo mye koseligere og stå i kø da Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 24. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2006 det er jo mye koseligere og stå i kø da 5659370[/snapback] Ikke i februar vel? *brrr* Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 24. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2006 Vist jeg skal hente bilettene på Narvesen i Tromsø må jeg vell betale de på Narvesen, og ikke på billettluka.no? Noen som vet om jeg må ha bruker for og bestille billetter som skal hentes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå