Ed Hunter Skrevet 17. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Frå blabbermouth According to a posting on the IRON MAIDEN fan site MaidenFans.com, IRON MAIDEN have lined up a number of dates in November as part of their autumn European tour to support their 14th studio album (tentatively scheduled for an October release on EMI). Support at the shows is expected to come from TRIVIUM. Leaked dates so far include: Nov. 12 - Tampere, FIN @ Icehall Nov. 14 - Helsinki, FIN @ Hartwall Areena Nov. 15 - Helsinki, FIN @ Hartwall Areena Nov. 28 - Paris, FRA @ Palais Omnisports de Paris-Bercy The band are also expected to play two shows in Norway in November: at the Vestlandshallen in Bergen, and at the Coca Cola Valhall Arena in Oslo. Tickets for the Finnish gigs go on sale on February 27 at 9:00 a.m. Tickets for the Paris gig go on sale on March 6. Many more dates are expected to be announced soon. Vestlandshallen? Damn, nokon som veit kor mange mann den tar? Har spelt fotball der hehe Endret 24. februar 2006 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2006 Valhall, det var vel der RObbie Williams og A-Ha hadde konserter sist i Oslo. Hm..får se når tiden kommer. Har vært alle de andre gangen Maiden har gjestet Norge så Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 17. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2006 Leste det i BT idag tidlig, jeg feiret med og danse på kjøkkenbordet! Det blir helt rått, men er dog ikke helt fornøyd hvis det er så at Trivium skal være oppvarmingsband. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Oi se her ja. Hvor får jeg kjøpt bilett til det her? edit: Når/hvis det blir offisielt altså Endret 17. februar 2006 av headcleaver Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 17. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2006 oh yea, her kan det være lurt å investere i 10-15 billetter, for en del for de uttafor konserten Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2006 Vestlandshallen, fakta og bilder. Er temmelig god plass der. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 17. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2006 Hmmm, om dette er sant så må jeg jo dra da. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. februar 2006 Dette blir fantastisk! Maiden i stor skala, og attpåtil i Bergen! Håper dette blir official snart, trur nok Vestlandshallen er null problem å fylle. Trivium er heilt greit, ikkje det beste, men heller ikkje det verste. Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 17. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2006 Dit skal jo jeg og, har forresten visst dette siden i sommer, de sa det på konserten 28. juni, bare ikke hvor de skulle spille. Det bruker vel ikke å vere 18 års aldersgrense ved ved valhall? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. februar 2006 Dit skal jo jeg og, har forresten visst dette siden i sommer, de sa det på konserten 28. juni, bare ikke hvor de skulle spille.Det bruker vel ikke å vere 18 års aldersgrense ved ved valhall? 5621655[/snapback] Dei fleste fekk vel med seg at Maiden skulle komma tilbake, det var ikkje det som var nyheten. 18 års grense er vel avhengig om det er ølsalg eller ei. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2006 Og ingen vet om noen internettside(ticnet.no lignende) hvor jeg kan kjøpe biletter til valhall? Eller må jeg dra til Oslo for å kjøpe de? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2006 Er ikkje alltid så greit å få kjøpt billettar før dei eingang er lagt ut for salg, headclever. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2006 Når det er mere enn et halvt år til konserten er det kanskje litt tidlig å se etter billetter De kommer sikkert på ticnet etterhvert..Vallhall.no var den tregeste sida jeg har vært inne på, og finner ingen info om billettkjøp. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2006 Grøss, det betyr vel at jeg kanskje må jobbe for å få i stand greiene for disse guttene. Jeg tar gjerne i mot penger for sabotasje, hvis jeg skal gjøre noe, kommer jeg til å ta i store deler av lyd- og lysanlegget. Eller så evakuerer jeg landet, noe jeg trolig kommer til å gjøre. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 17. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2006 Jeg likte maiden veldig godt før, men er lei Trivium er lite bra Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2006 Grøss, det betyr vel at jeg kanskje må jobbe for å få i stand greiene for disse guttene. Jeg tar gjerne i mot penger for sabotasje, hvis jeg skal gjøre noe, kommer jeg til å ta i store deler av lyd- og lysanlegget. Eller så evakuerer jeg landet, noe jeg trolig kommer til å gjøre. 5622436[/snapback] Lag riper i playback-cd'en. =D Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2006 haha! det hadde tatt deg ut! Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 18. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2006 Ifølge en kar på scream forumet er det garanter at de kommer til vestlandshallen og til vallhall. Så da er det tjo hei og helane i taket mens den resterende delen av diskusjon.no som er medlem av "jeg liker ikke maiden av prinsipp gruppen" kan sutre for seg selv Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) Men det er enda 8 mnd til det skjer, så billettsalg er vel LITT tidlig å tenke på Men du kan ta deg faen på at jeg skal dit..har bare vært i Spektrum før, aldri Vallhall. Det var der A-Ha tok opp live-DVD'n sin, så det bør jo være bra arena det. Er egentlig glad for at det ikke ble spektrum denne gangen også, det betonggulvet er ikke no særlig å stå på i mange timer..først et par timer venting inne før showet starter, så 3 timer konsert..får vondt i beina bare av tanken. Endret 18. februar 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2006 Er ikkje alltid så greit å få kjøpt billettar før dei eingang er lagt ut for salg, headclever. 5622216[/snapback] No shit, men det finnes da alltid et eller annet fast sted man må bestille bilettene fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå