Straffa Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Sjekk mailen alle som får newsletter fra bethesda Noen nye bilder Endret 17. februar 2006 av avanore Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 det er vel en av de bedre bildene av vann Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Æsj! Synes ikke vannet ser så veldig bra ut jeg. Men nå er jeg jo blitt bortskjemt av vannet i Far Cry Predator til 360! Men meget bra team diary må jeg si! Ser ut til at lydene i Oblivion blir meget meget bra! Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Blir så digg å gå rundt i skoen å bare drømme seg vekk i de fantastiske omgivelsene! Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) + Lyd! "The first conversation I had with the recording engineer was to ask if they had a dolly cart that I could borrow for a few minutes. 'Sure. What do you need it for?' he asks. 'To bring in the script,' I replied." Endret 17. februar 2006 av Istapp Lenke til kommentar
Thraze Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 "Ereksjon" Gud som jeg gleder meg til det spillet Lenke til kommentar
Juke Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Æsj! Synes ikke vannet ser så veldig bra ut jeg. Men nå er jeg jo blitt bortskjemt av vannet i Far Cry Predator til 360! 5619256[/snapback] Herre min hatt! Det vannet i Far Cry Predator er jo bare genialt (har ikke sett det før selv, men måtte søke litt på nettet nå for å sjekke det ut her). De har en video av vanneffekten i Far Cry Predator her for de som måtte være like nysgjerrige som meg. Men jeg synes jo vannet i Oblivion ser forholdsvis bra ut også da. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Team Diary'en var artig å lese. Men bildene var ikke mye imponerende... Ørene på mannen så veldig stive og "blokkete" ut (tenker ikke på AA), og vannet var ikke mer enn "mildly ok". Hva i huleste er egentlig den store matte blå flekken nederst på dette bildet? Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 her har vi vann bilde av de beste RPG som kommer i år Oblivion, Gothic 3 Gothic 3 ser bedre ut Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Jeg synes den som tok vannbildet av Oblivion skulle ha tatt bildet bare litt høyere opp. Det er bare nødt til å bli forskyvninger når man ser det i den vinkelen. Det er jo ikke transparent heller på grunn av vinkelen. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Var ikke videre imponerende dette. Antar at jeg er blitt bortskjemt i løpet av årene. Men jeg vet at spillet blir bra og ser bra ut utifra videoene jeg har sett og hva folk som har prøvd spillet har sagt. Det blir bra det er jeg overbevist om Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Æsj! Synes ikke vannet ser så veldig bra ut jeg. Men nå er jeg jo blitt bortskjemt av vannet i Far Cry Predator til 360! 5619256[/snapback] Herre min hatt! Det vannet i Far Cry Predator er jo bare genialt (har ikke sett det før selv, men måtte søke litt på nettet nå for å sjekke det ut her). De har en video av vanneffekten i Far Cry Predator her for de som måtte være like nysgjerrige som meg. Men jeg synes jo vannet i Oblivion ser forholdsvis bra ut også da. 5620157[/snapback] Så veldig bra ut de vann effektene i Fc til 360 , men hvorfor i huleste sammenligne med et 2 år gammelt pc spill , for og kunne si "åååå se så mye bedre 360 er en pc" ?.. (vedder på at videon er laget av en 360 fanboy... ) on topic: så ikke alt for imponerenes ut de bildene, men jeg er sikker på det blir bra Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Veel, videoen sammenligner jo ikke spillene. Det sammenligner versjonene av motoren, noe som er helt vanlig i spillindustrien. Og det er en utvikler som har lagd filmen og lagt den ut. Det var egentlig kun til bruk hos utviklerne men han kisen som la det ut postet det på et forum for litt siden og fikk utrolig respons. Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 her har vi vann bilde av de beste RPG som kommer i år Oblivion, Gothic 3 Gothic 3 ser bedre ut *Bilder* Hva i all verden er det med himmelen på bildet fra Gothic 3? Må si jeg ble litt skuffet av det bildet. De tidligere screenshotsene fra spillet var mye mer imponerende. Vannbildet av Oblivion var vel heller ikke av det heldigste slaget. Vil tro vinkelen var utslagsgivende. Synes vannet var finere i Morrowind enn det vi ser her. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 + Lyd! "The first conversation I had with the recording engineer was to ask if they had a dolly cart that I could borrow for a few minutes. 'Sure. What do you need it for?' he asks. 'To bring in the script,' I replied." 5619661[/snapback] *hyyyyl* Se alle de permene da, jeg som er så glad i å snakke med folk også Dette blir bra Lenke til kommentar
Juke Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Jeg synes vanneffektene i Gothic 3 og Oblivion ser omtrent like ut. Hadde kameraet vært plassert like nært vannet i Gothic 3, ville det blitt omtrent det samme vil jeg tippe. Forøvrig enig i kommentaren med himmelen i Gothic 3, får håpe himmelen ikke blir sånn i den endelige versjonen av spillet. En annen ting jeg la merke til er at det er noe rart med "dybden" i bildet av G3, alle trærne/omgivelsene ser like klare/tydelige ut uansett hvor langt unna de er, noe som gir bildet et veldig unaturlig preg - dette har jeg merket meg på flere andre bilder fra det spillet også. Får håpe dette også forbedres før spillet kommer ut. Uansett ser både G3 og Oblivion bra ut, jeg skal helt klart kjøpe meg begge to. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Jeg synes vanneffektene i Gothic 3 og Oblivion ser omtrent like ut. Hadde kameraet vært plassert like nært vannet i Gothic 3, ville det blitt omtrent det samme vil jeg tippe. 5625262[/snapback] Det er nok ikke helt det samme, nei. Oblivion har ingen refleksjon av landskapet i vannet (i hvert fall ikke trær, etc) såvidt jeg har hørt/sett. En annen ting jeg la merke til er at det er noe rart med "dybden" i bildet av G3, alle trærne/omgivelsene ser like klare/tydelige ut uansett hvor langt unna de er, noe som gir bildet et veldig unaturlig preg - dette har jeg merket meg på flere andre bilder fra det spillet også. 5625262[/snapback] Dette gjelder vel for alle spill som ikke har DOF (Depth of Field), inkludert Oblivion. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Det kommer til å bli mange gode dialoger i spillet. Men jeg har fått store forhåpninger til lydbildet i hele spillet, noe som for meg er mer viktig enn kvaliteten på vannet i spillet. Det virker som om alle tenkelige lydeffekter er på plass, og naturen har fått massevis av effekter som gir god stemning. Ikke minst blir det forskjeller fra region til region, og været og tid på døgnet påvirker dyrelivet. Slike ting er med å gi en meget bra stemning i spillet. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Det kommer til å bli mange gode dialoger i spillet. Men jeg har fått store forhåpninger til lydbildet i hele spillet, noe som for meg er mer viktig enn kvaliteten på vannet i spillet. Det virker som om alle tenkelige lydeffekter er på plass, og naturen har fått massevis av effekter som gir god stemning. Ikke minst blir det forskjeller fra region til region, og været og tid på døgnet påvirker dyrelivet. Slike ting er med å gi en meget bra stemning i spillet. 5625642[/snapback] Blir det slik at dyrene forsvinner eller at de legger seg en fin plass å sover da? Lenke til kommentar
Juke Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Det er nok ikke helt det samme, nei. Oblivion har ingen refleksjon av landskapet i vannet (i hvert fall ikke trær, etc) såvidt jeg har hørt/sett. Det er jo refleksjoner i vannet i Oblivion, bare se på skjermbildet. PS: Jeg vurderer bare ut fra de to skjermbildene i denne tråden angående vannet. Dette gjelder vel for alle spill som ikke har DOF (Depth of Field), inkludert Oblivion. 5625503[/snapback] Jeg mente ikke med tanke på fokusering sånn sett, men mer at ting skal se mer grå-/blåaktige ut på langt hold slik de gjør i mange andre spill. Sånn er det jo i virkeligheten også: Dersom du ser på to mer eller mindre identiske fjell, vil det som er lengst unna se mer blåaktig ut enn det andre, siden det er en større avstand til det ene enn det andre. I Gothic 3 er det derimot ingen forskjell på trær/fjell uansett hvor langt unna de er (ut fra de bildene jeg har sett i allefall), bortsett fra at de selvsagt ser fysisk mindre ut hvis de er langt unna da. Som et eksempel på hva jeg mener: Se på bildet nederst til venstre blant skjermbildene på http://www.elderscrolls.com/art/obliv_pc_screens_01.htm. Legg merke til hvordan trærne og fjellene ser ut jo lenger unna de kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå