Fjelldal83 Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 Vil også tro at pcen vil starte selv om hovedkortet ikke s tøtter dualcore. Får sende mail til MSI bare for å være sikker Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Da blir jeg å bestille de komponentene som står på post 1 Takk for hjelpen!! Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Alltid hyggelig å bistå med innspill Misunner deg å sette sammen ny pc, det er moro det! -Tore Lenke til kommentar
Tonka Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 HVOR MYE RAM ANBEFALES? Dette var en interresant tråd. Skal selv kjøpe ny PC til CS2 og leter rundt etter tips og info. Håper det er i orden at jeg kommer med et lite tilleggsspørsmål som jeg synes passer her fremfor å starte en ny tråd: Hvor mye RAM trenger man egentlig til CS2? I en del bøker får jeg intrykk av jo mer jo bedre og gjerne over 2 GB? Har etterhvertsd skjønt at da må AMD-prosessoren jobbe på en lavere "frekvens" T2 i stedet for T1 og derfor blir litt tregere. Hva er deres erfaring? Holder 2GB i lange baner eller ønsker man seg fort mer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå