Gå til innhold

Must-Have 360 titler 2006!

NightWolfie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det jeg som er litt tilbakestående nå eller? Jeg finner ikke den traileren. Ser at det står Video Gallery, men det er jo kun bilder der.

EDIT: Kanskje jeg fant den. Mente du den som ligger nede der folk har skrevet innlegg. Så er det en person som har lagt ut en link til Gametrailers. ikkert ikke den, men den var ganske bra. Variert hva man kan gjøre:)

Endret av Wangen360
Lenke til kommentar

Jeg synes man bør boikotte spill som må patches for å spilles..(For konsoller)

Man SKAL IKKE patche spill til konsoller!!

Elder Scrolls ; Oblivion blir nok ett av dem!

Siden det kommer på både PC og X360 så vil det nok ikke være helt bugfritt.

Det regner iallefall jeg med, siden stort sett ALLE PC spill får en patch og X360 versjonen vil nok ikke være ett unntakk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
Jeg synes man bør boikotte spill som må patches for å spilles..(For konsoller)

Man SKAL IKKE patche spill til konsoller!!

Elder Scrolls ; Oblivion blir nok ett av dem!

Siden det kommer på både PC og X360 så vil det nok ikke være helt bugfritt.

Det regner iallefall jeg med, siden stort sett ALLE PC spill får en patch og X360 versjonen vil nok ikke være ett unntakk.

5658597[/snapback]

Det er forskjell på å patche et spill og utgi et uferdig spill som så må fikses ved patch. Ofte får utvikleren tilbakemeldigner fra brukerne på ting og tang som bør endres, eller er urettferdig i mp for eksempel. Da må det vel være greitt av utvikleren å høre på disse tilbakemeldingene, og kanskje gi ut en patch som ordner på slike ting.

Angående Oblivion, så har utvikleren i følge dem selv tatt seg ekstremt god tid bare på å fikse bugger, tror ikke dette vil være noe værsting i den klassen.

Endret av qoutor
Lenke til kommentar
Er det jeg som er litt tilbakestående nå eller? Jeg finner ikke den traileren. Ser at det står Video Gallery, men det er jo kun bilder der.

EDIT: Kanskje jeg fant den. Mente du den som ligger nede der folk har skrevet innlegg. Så er det en person som har lagt ut en link til Gametrailers. ikkert ikke den, men den var ganske bra. Variert hva man kan gjøre:)

5658216[/snapback]

Den ligger mellom bildene og der folk har skrevet svar.

Link

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...