AKIRAx77 Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Trådstarter: Er det must have spill, eller alle spill som kommer i 2006. Kort lista ned til 5 eller 10 så har du en mer "must have" liste. Mange av de er vel "nice to have". Kan noen forklare meg hva som er morro med FPS spill på konsoller. Jeg hadde rainbow six på Xbox og jeg ble GAL av å prøve å spille med tomlene mine. Jeg hadde NULL kontroll. Er jeg bare blitt for gammel eller er det noe jeg ikke har skjønt? AKIRA Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Kan noen forklare meg hva som er morro med FPS spill på konsoller. Jeg hadde rainbow six på Xbox og jeg ble GAL av å prøve å spille med tomlene mine. Jeg hadde NULL kontroll. Er jeg bare blitt for gammel eller er det noe jeg ikke har skjønt? AKIRA 5619526[/snapback] Har mye med at på PC så har man mye bedre kontroll i FPS spill en på konsol, ergo man kan leke enmanshær og eie som bare det, mens på konsoll så må man roe ned tempoet et par hakk og ta det med ro, ikke bare springe som en galning hoppe fra rom til rom og begynne å skyte. Med analog stikene går det ikke like fort som med mus og tastatur. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Hva med Ninja Gaiden 2? Jeg kommer til å vente med anskaffelse av 360 til dette dukker opp, tror jeg... Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 ahh. Ninja Gaiden 2 er et spill jeg ser frem til Lost Odyssey eller hva det heter skal også anskaffes. Vurderer også Tomb Raider hvis det får gode reviews. Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Vel, det som irriterer meg er at mange av spillene i listen kommer i mars, altså samtidig. Blir litt kjipt å måtte punge ut for alle på en gang, men det vil ikke skje. Men så spillegal som jeg er må jeg vel nesten få kloa i alle Men hvorfor klager jeg? Har hele tiden maset om at "spillet" skal komme så fort som mulig, og her skjer det! Men dyrt blir det jo da... Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Det er ingen som har prøvd Resident Evil 5, alt som har vært vist er en film på TGS. Og spillet kommer aldri til å dukke opp i 2006. 5618659[/snapback] Jaja, var ihvertfall det jeg leste i månedens utgave av GameReactor Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Battlefield 2: Modern CombatBurnout: Revenge Elders Scrolls IV: Oblivion Far Cry Instincts: Predator Gears of War Halo 3 Medal of Honor: Airborne Prey (kanskje) Resident Evil 5 The Outfit Timeshift Ghost Recon: Advanced Warfighter Splinter Cell: Double Agent Too Human Unreal Tournament 2007 Noen som er enig med meg? 5618321[/snapback] Tror faktsik ikke jeg kunne vært mer enig! -Burnout Revenge bare! Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Dead Rising uten tvil. Gleder meg noe sykt til dette spillet. Ser traileren folkens. Den er RÅ. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Battlefield 2: Modern CombatBurnout: Revenge Elders Scrolls IV: Oblivion Far Cry Instincts: Predator Gears of War Halo 3 Medal of Honor: Airborne Prey (kanskje) Resident Evil 5 The Outfit Timeshift Ghost Recon: Advanced Warfighter Splinter Cell: Double Agent Too Human Unreal Tournament 2007 Noen som er enig med meg? 5618321[/snapback] Hvor mange av disse spillene kan spilles av flere spillere samtidig på samme skjerm? 5619249[/snapback] Har vel ikke vært sagt noe offisielt om det enda, men jeg regner med at disse kan spilles i split-screen: Burnout: Revenge Halo 3 Gears of War Ghost Recon AW Splinter Cell DA Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 Battlefield 2: Modern CombatBurnout: Revenge Elders Scrolls IV: Oblivion Far Cry Instincts: Predator Gears of War Halo 3 Medal of Honor: Airborne Prey (kanskje) Resident Evil 5 The Outfit Timeshift Ghost Recon: Advanced Warfighter Splinter Cell: Double Agent Too Human Unreal Tournament 2007 Noen som er enig med meg? 5618321[/snapback] Hvor mange av disse spillene kan spilles av flere spillere samtidig på samme skjerm? 5619249[/snapback] Har vel ikke vært sagt noe offisielt om det enda, men jeg regner med at disse kan spilles i split-screen: Burnout: Revenge Halo 3 Gears of War Ghost Recon AW Splinter Cell DA 5623795[/snapback] Enig der. Håper Dead Rising har live støtte. Tenk å slakte zombier med en kompis på nett Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Det kommer til å bli et vanvittig dyrt år hvis jeg skal kjøpe alle de spilla jeg vil ha til X360: Blazing Angels: Squadrons of WWII Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter Elder Scrolls IV: Oblivion Far Cry Instincts: Predator MotoGP '06 Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent Test Drive Unlimited Huxley Alan Wake Medal of Honor: Airborne Alone in the Dark: Near Death Investigation Top Spin 2 Prey Pro Evolution Soccer 6 Tomb Raider: Legend Halo 3 Ninety-Nine Nights Mass Effect Too Human Gears of War The Darkness BioShock Blir sikkert 10.000kr bare i X360 spill....skremmende Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Dyrt med nytt utstyr og spill ja. Brente av ca. 9000 når jeg kjøpe xboxen min så må nok ut med hvertfall det samme for spill jeg skal ha. men men. Hva betaler man ikke for å ha det moro Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Forza Motorsport 2, Test Drive Unlimited, Halo 3, Far Cry og Oblivion de skal jeg ha :!: Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Må ikke glemem å adde til Saint`s Row ser rimelig bra ut. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Dead Rising uten tvil. Gleder meg noe sykt til dette spillet. Ser traileren folkens. Den er RÅ. 5623647[/snapback] Å herregud ja..Det spillet ser neste ulovelig morsomt ut. Tanken på hvor mange forskjellige måter man kan avlive Zombier på er bare helt mindblowing Har sett den videoen flere ganger allerede.. Dead Rising, Splinter Cell DA og Far Cry er de tre spillene jeg foreløpig ser mest frem til Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Dead rising kommer til å bli dritkult! Har selv sett videoen flere ganger og avslutningen er helt konge! Når man slår golfballen og du ser Zombien på "verandaen" bare går ned for telling:) Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Dead rising kommer til å bli dritkult! Har selv sett videoen flere ganger og avslutningen er helt konge! Når man slår golfballen og du ser Zombien på "verandaen" bare går ned for telling:) 5646449[/snapback] Det er vel i den gamle traileren det... Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Ja.....Er ikke oppdatert på trailerene fra det spillet, så hvis det har kommet ut nye, så er det bare å slenge ut en link til meg Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Ja.....Er ikke oppdatert på trailerene fra det spillet, så hvis det har kommet ut nye, så er det bare å slenge ut en link til meg 5648161[/snapback] Dead Rising uten tvil. Gleder meg noe sykt til dette spillet. Ser traileren folkens. Den er RÅ. 5623647[/snapback] Klikk på "Dead Rising" Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Så at du hadde lagt link allerede. Min feil at jeg ikke leste alt. Sitter på jobb og stresser så da er det ikke så mye man får med seg. Men takk for hjelpen uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå