NightWolfie Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Battlefield 2: Modern Combat Burnout: Revenge Elders Scrolls IV: Oblivion Far Cry Instincts: Predator Gears of War Halo 3 Medal of Honor: Airborne Prey (kanskje) Resident Evil 5 The Outfit Timeshift Ghost Recon: Advanced Warfighter Splinter Cell: Double Agent Too Human Unreal Tournament 2007 Noen som er enig med meg? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Kunne egentlig tenkt meg å kvitte meg med boksen min, men REvil 5 hørtes namm ut Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Mhm, men leste om noen som hadde prøvd RE5. Man kunne faktisk se de store pupillene i de gule øynene på zombiene. Pluss denne gangen, siden man har 360, så kan man plusse på mange HUNDRE zombier. Haken min var i gulvet da jeg leste dette. Jeg ble dritredd samtidig som jeg ville kjøpe det :!: Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Det er ingen som har prøvd Resident Evil 5, alt som har vært vist er en film på TGS. Og spillet kommer aldri til å dukke opp i 2006. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Savner Fight Night Round 3 på lista di. Ellers kommer vel 80% av spillene du nevner på lista di til å bidra til en betraktlig dårlige økonomi for undertegnede. Fight Night Round 3, Elder Scrolls IV: Oblivion, GR: AW, The Outfit og Burnout: Revenge kommer frytelig tett innpå hverandre Lenke til kommentar
aboplotok Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) De kommer sikkert ikke i år. Men jeg venter egentlig bare på Last Odessey og Blue Dragon fra Mistwalker. Edit: Prey virker også interessant Og Alan Wake da. Men er vel tvilsomt at det dukker opp i 2006. Endret 17. februar 2006 av SEeKz0r Lenke til kommentar
PeserN Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Eneste jeg ser på den øverste lista som er "must have" er da Halo 3 og elder scrolls... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 #1: Halo 3 #2: The Elders Scrolls IV: Oblivion #3: Ghost Recon: Advanced Warfighter #4: Gears of War #5: Timeshift #6: Alen Wake #7: Mass Effect Lenke til kommentar
xstian Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 FNR3 er vel den jeg savner (og venter med lengsel på ) Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 huff huff huff huff huff. Hvis dette er hva jeg skal glede meg til i 2006 burde jeg absolutt selge min 360 fordi den kommer til å stå ubrukt. Jeg hater FPS, og igjen ser det ut som at BIL og FPS er alt hva xbox kan levere.. Resident Evil 5 er ENESTE spillet jeg ser frem til på listen Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 når kommer burnout revenge? Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 I random rekkefølge: BF2 Scarface Godfather Test Drive Unlimited Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Skulle gjerne hatt med Ninety-Nine Nights på den lista jeg. Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Kjøpte 360 pga Halo 3, så da blir det Halo 3 - hvis det kommer ut i år da... Lenke til kommentar
Toa Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Battlefield 2: Modern CombatBurnout: Revenge Elders Scrolls IV: Oblivion Far Cry Instincts: Predator Gears of War Halo 3 Medal of Honor: Airborne Prey (kanskje) Resident Evil 5 The Outfit Timeshift Ghost Recon: Advanced Warfighter Splinter Cell: Double Agent Too Human Unreal Tournament 2007 Noen som er enig med meg? 5618321[/snapback] Hvor mange av disse spillene kan spilles av flere spillere samtidig på samme skjerm? Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Battlefield 2: Modern CombatBurnout: Revenge Elders Scrolls IV: Oblivion Far Cry Instincts: Predator Gears of War Halo 3 Medal of Honor: Airborne Prey (kanskje) Resident Evil 5 The Outfit Timeshift Ghost Recon: Advanced Warfighter Splinter Cell: Double Agent Too Human Unreal Tournament 2007 Noen som er enig med meg? 5618321[/snapback] Hvor mange av disse spillene kan spilles av flere spillere samtidig på samme skjerm? 5619249[/snapback] Halo3 kanskje? De tor forrige gjorde. Ghost Recon titlene har tidligere gjort det. Personlig så håper jeg på coop multiplayer - og da via xbox-live. Dr.Peedee Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 huff huff huff huff huff. Hvis dette er hva jeg skal glede meg til i 2006 burde jeg absolutt selge min 360 fordi den kommer til å stå ubrukt. Jeg hater FPS, og igjen ser det ut som at BIL og FPS er alt hva xbox kan levere.. Resident Evil 5 er ENESTE spillet jeg ser frem til på listen 5618968[/snapback] Tenkte den tanken allerede en uke etter jeg kjøpte xboxen. Hater ikke FPS men det er best på pc, og bilspill og sportspill klarer jeg meg uten, så den ble solgt fort. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Er ikke det slik nesten standard med X360 at man har COOP? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 savner et ishockey spill jeg.. nhl 2k6 kommer vel ikke før 31. mars.. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Fin liste NightWolfie Kommer nok selv også til å gå for mange av de spillene du nevnte untatt TimeShift. Prøvde ut demoen til PC og det var ikke noe tess. Ser også at mange klager over et elendig spilleår for X-Box 360.WHF?Vi har såvidt kommet oss halvveis gjennom februar måned og det er lenge igjen til desember så mye kan skje. Mange spill som ikke har blitt offesielt kunngjort ennå men som kan komme i løpet av senhøsten 2006. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå