olephb86 Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Hei. Sliter litt med min rimelig nye bærbare Dell Inspirion 9300 PC. Er en kraftig PC igrunn.. 2GB ram, 1,8Ghz prossesor osv.. Mitt lille problem, er at MSN henger seg opp i det jeg logger på. Henger seg opp i noen sekunder, og plutselig popper en haug med "blabla har logget på"-ruter opp.. Dette er veldig irriterende, noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? PCn har også en tendens t il å henge seg opp noen sekunder ved oppstart. Irriterende. Hva kommer dette av? Hjelp meg! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Er det lenge siden du formatérte pcen og la inn windows på nytt? Sjekk maskina for spyware og virus. Sett opp en god brannmur om du ikke har en fra før. Lenke til kommentar
olephb86 Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 PCn er ca 2 uker gammel, og jeg har ikke virus. Har sjekket for det. Har brannmur og hele pakka, og jeg sjekker faglig PCn for spyware. Lenke til kommentar
tukols Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Ville kanskje prøve å avinnstallere MSN messenger og så legge den til igjen. Hvis du logger deg på Windows messenger, er det da det samme? Hilsen tukols Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Problemet er at MSN ikke får nok internett kapasitet. Har opplevd dette problemet ganske ofte. Når jeg surfer på nettet samt laster ned ting og sånn og prøver å logge på MSN så skjer akkurat det der hvis den i det heletatt klarer å logge seg på. Hvis jeg ikke bruker internettet til annet enn MSN går det helt fint. Lenke til kommentar
olephb86 Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Problemet er at MSN ikke får nok internett kapasitet. Har opplevd dette problemet ganske ofte. Når jeg surfer på nettet samt laster ned ting og sånn og prøver å logge på MSN så skjer akkurat det der hvis den i det heletatt klarer å logge seg på. Hvis jeg ikke bruker internettet til annet enn MSN går det helt fint. 5631925[/snapback] Vell, mja.. MSN er ofte det første jeg logger på når jeg skrur på datamaskinen. Og, det skjer alltid. Uten unntak både her, og når jeg tar med meg PCn hos andre. Med Windows messenger skjer det ikke. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Det som gjenstår å gjøre da er å reinstallere MSN... Og oppdater til den nyeste versionen hvis du ikke har den... Hvis ikke, så veit jeg ikke Lenke til kommentar
olephb86 Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2006 Det som gjenstår å gjøre da er å reinstallere MSN... Og oppdater til den nyeste versionen hvis du ikke har den... Hvis ikke, så veit jeg ikke 5632060[/snapback] Har den nyeste og jeg har prøvd å reinstallere. :/ Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Hvis du har norton system works kan du finne og reparere feil i systemet. Kanskje dette kan hjelpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå