Itw Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Heisann. Ser att tiden er inne for oppdatering og har da satt sammen noen deler som jeg skal oppgradere. Det jeg lurer på om dere tror dette vil funke bra, og om det finnes noe bedre til den prisen jeg vil bruke på det. CPU: Socket 939 512KB cache "Venice" 1750kr Skjermkort: PowerColor Radeon X850PRO 256MB PCIe 1750kr Hk: DFI Lanparty UT NF4 Ultra-D hovedkort 1000kr Kabinett: Cooler Master Stacker 1295kr Totalt: 5 795,00kr Har 1024mb crusial minne til 400mhz Det jeg lurer først på er, hva er "venice" som det står bak cpu'n? Og vet dere av billigere, og bedre kabinett en stackern? Skal ha såppas stort kabinett pga vannkjøling og mange harddisker. Og skulle jeg hatt ett midi, har dere noen og anbefale da? som er bra med tanke på vannkjøling? Mvh ITW Del 2. Tenkte att når jeg hadde kjøpt dette så var planen og selge de som står i kassa nå, og lurer da på verdi.. CPU: XP2600 barton HK: DFI nf2 sg400gl Skjermkort1: Radeon 9800pro Skjermkort2: Radeon 9600pro Hva tror dere disse delene er vert, hver for seg og tilsammen? Mvh Itw På forhånd tusen takk for hjelp Lenke til kommentar
am3k Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Stenges for dårlig bruk av emnefeltet, se forøvrig sticky/annonsering. Det fremgår klar at nemt sticky/annonsering skal leses før en poster i denne kategorien samt at brudd på denne vil føre til stenging. Du rådes herved til å lese denne og forsøke på nytt. Et godt emnefelt bør si noe om busjettet ditt, hva maskinen skal brukes til. Har du bestemt deg for div. merker/produsenter (t.d. AMD/Intel, ATI/nVidia) kan dette også med fordel inkluderes. Skal du bare ha visse komponenter kan du med fordel opplyse om hvilke deler det er snakk om. Døme på gode emnefelt: Kontor-PC til under 5000 kr. (Sier noe om bruksområde om budsjett) Ny Stille-PC til 10000 kr. Spill-PC AMD64 og GeForce under 15K (Valgt merke og sier budjsett). Nytt HK, CPU (Intel), RAM max. 7K Minner forøvrig om forumreglene: Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Brudd på enten det gjelder dårlig bruk av emnefelt eller særs manglende informasjon i tråden vil føre til stenging av tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg