siemensboy Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Hei, Jeg har en Samsung SGH-E730 og når jeg sendte et bilde fra pcen til mobilen, og når jeg opner det kommer denne feilmeldingen: Innholdet støttes ikke... Hva vill det si? det er jo en Jpg fil.. Håper på svar, takk Mvh Lars Erik Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 For stort for telefonen kanskje? Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 skal ikke være det har 60mb minne ledig og bilde er på 0,4mb Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Tenkte mer på i oppløsning jeg da Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Det er riktig som P-in-P sier, oppløsningen på bildet er for stor. Samsung-telefonene skalerer ikke ned bilder hvis oppløsningen er over en viss grense. Skalér ned bildet på PC'en før du overfører, så går det nok bedre! -snubbel Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Der var jeg blond !!! Herregud.. men skjønner, tror nok det stemmer hehe.. takker og bukker! Men hvordan kan jeg senke oppløsnigen på bildene egentlig? Endret 17. februar 2006 av siemensboy Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Jeg er i allefall storfornøyd med Mihov Image Resizer, men de fleste bildebehandlingsprogrammer kan gjøre det, selv Paint (ikke bruk paint - ødelegger bildene) Edit: Leif Endret 17. februar 2006 av P-in-P Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Samsung er ganske sære på enkelte områder, og billedopplasting er ett av dem. Man kan ikke laste opp bilder over en viss størrelse. Kan også nevne ringetoner. Jeg har prøvd å laste opp MMF-ringetoner, men langt fra alle går an å laste opp. Blant annet har jeg noen fra X600, og et par med vibrasjon. Med sistnevnte kan telefonen ringe og vibrere samtidig, noe som ikke er en selvfølge på sære Samsungtelefoner. Har greid å laste opp vibrasjonsringetone til X700, men ikke til D600E. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå