Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva blir din neste bil?

krizkriz

Anbefalte innlegg

Sparer du til en spesiell bil akkurat NU?

Eller du er på vei til vraker'n med den gamle og skal kjøpe ny i morgen..?

Hva blir din neste bil? Vær realistiske her! Ikke spam med Ferrari eller bilder av romper...

Jeg sparer som juling til ny bil. Har ikke valgt eksakt ennå, men det blir mest mulig en Mazda MX-3 eller en nyere Audi A3 eller A4 (Har nå 93 Audi 80) Blir ny bil til sommeren uansett!

Er ikke ment som en tellertråd, er nysgjerrig på hva folk sparer til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan vel ikke si at jeg sparer akkurat nå, kjøpte ny bil her for 14 dager siden...

Men da hadde jeg drømt om ny bil i over 2 år og hadde vært inne på mange alternativer..

Vurderte også veldig lenge på en BMW 330XiA, men etter å litt frem og tilbake solgte jeg min S40 og endte opp med en Audi A4 3.0 Quattro..

Lenke til kommentar

Siden jeg enda ikke er ferdig med oppussingsprosjektet mitt er jeg ikke sikker enda ;) Men tenker jeg nok går til innkjøp av enten:

1.) Mercedes SL 200-280 1970 :love: som langtidsopppussingsprosjekt :D

2.) Ford Granada 2.8GL (drømmebil nr2 :love: )

3.) Volvo 240 STV... vet om et bra prosjektemne som står å forfaller :mad:;)

Lenke til kommentar

Jeg holder meg nok til japser, og planlegger å bytte til høsten. Hadde Skyline blitt levert originalt med venstreratt hadde jeg nok vurdert en R33 nå som de faktisk kan registreres på vanlig grunnlag, men vurderer Impreza STI eller Mitsubishi Evo 8. Vil ha firehjulstrekk og helårsbil neste gang :thumbup:

Nå kjører jeg en 200SX S14a.

Lenke til kommentar

Står mellom et par forskjellige biler;

96'+ Rover 620TI

93-94 Nissan Maxima (En litt finere enn den jeg har nå, med mindre jeg får tak i en bra delebil og pussa opp min).

Kunne godt tenke meg noe japansk med bakhjuls eller som trekker på alle fire. 4WD Celica kanskje.

Lenke til kommentar

Min neste bil blir i hvertfall en som har diesel motor, går billig og er fra 95 eller nyere. Vurderer å bytte bil i løpet av de neste 6 månedene. Har mest lyst på en Peugeot 406 eller 605 med 2.1 TD motoren. Citroen XM 2.1 TD Break står faktisk også rimelig høyt på lista. Men får vente å se om det blir noe, må jo i såfall selge bilen jeg har nå får en grei sum, så ikke sikkert det blir noe av det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...