Heilage Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Hei. Har lagd nytt design på Art of E nå. Noen som har lyst å gi en ikke altfor krass kritikk/feedback. Det er ikke helt ferdig, og jeg har ikke fått ordna drop-down menyen skikkelig til FF og IE enda. Egentlig lurer jeg bare på hva dere synes om grunnideen. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 i liked it... Det var ganske stilrent.. og det er bra... Drop-down til IE funker ihvertfall her... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Det funker ja, men Opera, IE og FireFox har litt forskjellige tolkninger på margins, så jeg må finne ut en måte å fikse det på. Om noen faktisk vet det, si gjerne i fra. Og takk for svar. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 margin-left: 5px; margin-left: 7px !important; Da skal ie tolke den med !important. Er ikke helt sikker på om det funker, lenge siden jeg har testet. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Skal testes i morra. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) IE tolker den som ikke er !important, fordi den ikke forstår !important-regelen. Litt kjedelig meny, og bildene var for blurry, iallefall det var 'Mr E' Endret 16. februar 2006 av George Bush Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 IE tolker den som ikke er !important, fordi den ikke forstår !important-regelen. 5617881[/snapback] Blandet de. Som sagt lenge siden jeg testet Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 IE tolker den som ikke er !important, fordi den ikke forstår !important-regelen. Litt kjedelig meny, og bildene var for blurry, iallefall det var 'Mr E' 5617881[/snapback] Forslag til hva som kan sprite opp menyen da? Farger, former etc? Synes det hjelper lite å si at noe er dårlig uten å ha noe forslag til forbedringer... Men om jeg endrer firefox-regelen til !important, vil det da funke? eller? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Du burde vel hatt en felles blogg? Sånn at ikke personen måtte sjekke alle kategoriene for å se om det er noen nye innlegg. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Du burde vel hatt en felles blogg? Sånn at ikke personen måtte sjekke alle kategoriene for å se om det er noen nye innlegg. 5617988[/snapback] Det utarbeides også. Skal samle bloggen i en, da jeg også skal utvikle en HTML-guide på norsk som skal hjelpe nybegynner helt fra bunnen av(Ja, det finnes guider, men mange er utdatert. Ikkeno vits i å begynne å krangle om det, dette har jeg lyst til å gjøre), Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Aaah, mye bedre enn den forrige syns jeg. Liker menyen og headeren Hvis jeg skal nevne noe så er det nok at jeg ikke ville brukt så mye streker (border) på hver boks på nyheter og blogg. Det ser litt rotete ut(og det er en liten misvisning i Opera). Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Gah. Takk for at du minte meg på det. Templaten til bloggen hører til det forrige designet enda. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Ser bra ut, men som du sa i et tidligere innlegg: Farger ville gjort det mye bedre. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Noen som har noen bra kildekoder for isblått da? Har litt lyst på noe lyseblått der... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Mye bra Mitt forslag til farger er vel noe grønnt. Synes menyen var stilig (og den funker fint i IE) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå