glad Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) hei! jeg har et problem med mitt hovedkort og sm busskontrolleren med nforce 4 driverene, de nyeste, når jeg avinstallerer nforce pci system management driveren funker alt men når den er installert så rebooter pcen i loop før den kommer inn i windows noen som vet noe, har opplevd det samme som har en løsning får denne feilen inne på engenskaper på driveren har ingen pci kort. (no har jeg, hadde da også ) Input/Output Range 4C00 - 4C3F not available. Input/Output Range 4D00 - 4D3F not available. Endret 23. februar 2006 av glad Lenke til kommentar
glad Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 ingen som vet?? Lenke til kommentar
glad Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 har 2 pci kort i har det noe og si Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Huff... MSI Det er denne driveren du har? nForce4 AMD/Intel X16 - 6.85 Lenke til kommentar
glad Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) nei, jeg har nForce4 AMD 6.54 det er ikke et sli x16 kort men jeg kan præve den. den funka i vertafall ikke sjekk denne http://forums.nvidia.com/index.php?showtop...stem+management det er det problemet jeg har Endret 25. februar 2006 av glad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå