Toset Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Noen som har noen erfaringer med denne skjermen (19'' LCD fra LG på forsiden til 2395)? http://www.datakjeden.no/ Var et veldig bra tilbud, og specsene på den ser veldig bra ut; 300 candela, 700:1 kontast og 8ms respons. Noen som har noe dårlige erfaringer med denne, eller har hørt noe negativt? Thomas K. Lenke til kommentar
prarne Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Jeg lurer også på om noen har erfaring med denne... Siden den nå koster kun 1995,- hos komplett Lenke til kommentar
Toset Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Kjøpte den jeg, og synes den er helt konge. Har ikke noen sammenligningsgrunnlag da min forrige skjerm var en CRT skjerm, men har ingenting å utsette på denne. Til den prisen er det er røverkjøp, ca 1000 billigere enn mange andre skjermer med samme specs. Anbefales PS. Det er ikke DVI på den, bare vanlig kontakt. Det har vel lite å si, men tenkte å si ifra da jeg selv ble litt overrasket over dette. Trodde faktisk at alle nye LCD brukte DVI, men men Lenke til kommentar
kremt Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 Kjøpte den jeg, og synes den er helt konge. Har ikke noen sammenligningsgrunnlag da min forrige skjerm var en CRT skjerm, men har ingenting å utsette på denne. Til den prisen er det er røverkjøp, ca 1000 billigere enn mange andre skjermer med samme specs. Anbefales PS. Det er ikke DVI på den, bare vanlig kontakt. Det har vel lite å si, men tenkte å si ifra da jeg selv ble litt overrasket over dette. Trodde faktisk at alle nye LCD brukte DVI, men men 5673931[/snapback] Suuurt når komplett har den 400 billigere denne uken Lenke til kommentar
Toset Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 400 - fraktkostnader blir ikke så enorm forskjell, rundt 200 vel, så tar det ikke så tungt. Er også mye enklere med tanke på reklamasjon da Datakjeden har en butikk rett borti gaten her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå