Knugo Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Sitter på jobb nå så jeg har ikke nr på det oppdraget, men dere skjønner sikkert likavell! Jeg er som sagt på det oppdraget jeg skal stjele en lastebil full av cigarer. Etter jeg har stjålet lastebilen og papirene til sjåføren, kjører jeg tilbake til havna, men får ikke komme inn pga at bilen er full. Jeg skal visst stjele en tom lastebil eller no. Hvor finner jeg lastebilene? Lenke til kommentar
Punkyfish Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Vent med å stjele varebilen til den som kjører varebilen har fått lesset av. Når varebilen kommer inn i et trangt smug skal du bare la den kjøre litt videre. Den kjører inn i en bygning etter noen få strakser. Når den kommer ut igjen er den tom. Nå er det rette tidspunktet til å stjele litt. Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 18. september 2002 Forfatter Del Skrevet 18. september 2002 AHA. Tuusen takk for den :smile: Satt i hele går og prøvde og prøvde! Det jeg gjorde feil var og ta den i smuget, før den hadde lasset av... takker. Lenke til kommentar
TheOne[X] Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Eller du kunne ha lesset de av selv :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå