SiRious Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Driver å innstallere Windows XP PRO.. men, får det ikke til.. jeg har 2 stk SATA2 WDC 250GB Disker... følgende skjer, Windows laster inn alle driverne til kortet.. derretter laster jeg inn SATA driverne som fulgte med HK.. men så, akkurat før det skal gå over til selve innstalasjon, kommer en svart skjerm med et blinkende "type" strek, og den bare står der og blinker og blinker og blinker, uansett hva jeg gjør, vil en ikke gå over til selve innstalasjon,, dere vet, der det begynner med 39 minutter.. osv.. antar det er SATA driverne .. jeg har 4 valg ved innlasting av driverne.. -nForce Storage controller (PATA-RAID Required 1) -PATA RAID DRIVER (PATA-RAID Required 2) -nForce Storage controller (SATA-RAID Required 1) -SATA RAID DRIVER (SATA-RAID Required 2) Trenger hjelp snarest! er utolmodig.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Jeg tror det er en av de to siste valgene. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Ja, velg en av de to siste, kommen ann på om du vil kjøre RAID eller ikke. Lenke til kommentar
SiRious Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 vel, jeg prøvde de først, derreter valgte jeg de nadre, og derretter en og en av de.. mne nothing fungerte.. MEN, så koblet jeg til en 40GB IDE disk.. og vips, uten å legge inn driverne poppet alle 3 HDD`ene opp, og jeg innstalerte windows på en av SATA2 diskene.. hmm.. men, men.. fatter ikke hvorfor MSI sendte med en SATA driver diskett,når man ikke trenger den.. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Vet ikke, kanskje windows cd'en din har dem i seg allerede? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå