Dorian Gray Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Stem på Idol-Veronika Hei og hopp, alle forumvankere og wankere. De av dere som følger med på Idol 2006 kjenner gjerne til vår venn Veronika. Vi som kjenner henne (personlig har jeg 5 timer i uken med henne) prøver å organisere det slik at flest mulig stemmer på henne på fredag. Fortell vennene dine, fortell foreldrene dine, få alle du kjenner til å stemme på Idol-Veronica. Dette er veldig viktig for vennene hennes, men kanskje enda verre for meg og mine venner. Hvorfor? Fordi VI HATER VERONIKA. Denne jenten er så motbydelig, vulgær og ufyselig at det er til å bli dårlig av. Det finnes ikke en engelsktime hun ikke ødelegger med sin kvalme innstilling eller likegyldighet til andres velvære. Hver dag hun fortsatt er med på Idol er en dag hun ikke møter opp på skolen og ødelegger dagen vår. For Guds og Stefans skyld, STEM PÅ VERONIKA! Ring 829 49 103 eller send SMS med tallet 3 til 26400 Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Nå vet jeg hva jeg skal bruke sikkerhetshullet så jeg kan ringe gratis internasjonalt, til. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Tenk så gøy det blir hvis hun vinner, og kommer tilbake til skolen for å vise seg frem... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Tenk så gøy det blir hvis hun vinner, og kommer tilbake til skolen for å vise seg frem... 5617446[/snapback] Vi fant ut at hvis vi må velge mellom å slippe henne nå eller slippe henne senere, så vil vi heller bli kvitt henne nå. Om hun blir enda mer motbydelig av seieren, får det heller være. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Er det nå vi skal si ITBL? Er ganske ny her på OT. (men hvis hun kommer langt, så må hun jo bli helt forferdelig. Skal du droppe ut av engelsken da?) Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Er det nå vi skal si ITBL? 5617490[/snapback] Dette er da kvalitet! Skal stemme for deg jeg. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Hvis hun er så motbydelig som du sier, vil ikke jeg hjelpe henne på veien mot platekontrakt. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 mkay, skal prøve å huske det =) Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Hvis hun er så motbydelig som du sier, vil ikke jeg hjelpe henne på veien mot platekontrakt. 5617551[/snapback] Folk som driter seg ut er mye morsommere enn å bli plaget av halvgode folk. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) Har stemt. For din skyld, Stefan. Ok da, lese tråden først. Hihi. Endret 16. februar 2006 av fredrikrb Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 blablabla 5617351[/snapback] Haha! :!: Så bra Steffy! Hun ligna litt på "hufsa" i mummitrollet! Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Vel, Steffy, hadde du ikke begynt å snakke om hvor stygg og ufyselig hun er kunne du kanskje blitt stemt frem som hetero i stedet :!: Menneh.. Vet ikke om jeg har tenkt å stemme, men om jeg gjør det blir det Viktoria Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Vet hvordan det er og derfor skal jeg stemme på henne i morgen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Å stemme vil være en VELDIG god ide. Ikke bare blir hun vekke under store deler av undervisningen, kanskje til og med så mye at hun må gå året om igjen og ikke kan feire russetiden sammen med dere eller ha undervisning med dere under/etter idol, tenk så kjipt DET ville vært. Når hun kommer tilbake vil hun droppe ut for å satse på musikken (selv om hun røk som nr 12) Hun har fått min stemme EDIT: Tenk hvor gøy det blir å linke til denne tråden når hun vinner hele dritten. "Veronika vant idol - Utelukkende på grunn av klassekamerater som ikke taklet å ha hun på skolen" Endret 17. februar 2006 av Slettet-Axby2kEH Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 er ikkje det slik at du kan kun stemme under sendetid? Lenke til kommentar
czr Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Steffboy, vet du hva folk som holder på å fryse ihjel ofte gjør? Pisser på seg. Blir varmt i noen få sekunder, men jævelig kaldt etterpå. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Patetisk taper-konkurranse for 14-åringer. -Idol oppsummert i én setning. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 EDIT: Tenk hvor gøy det blir å linke til denne tråden når hun vinner hele dritten. "Veronika vant idol - Utelukkende på grunn av klassekamerater som ikke taklet å ha hun på skolen" 5619446[/snapback] Hahaha! :!: Ja, det blir det overskrifter av Steffboy, vet du hva folk som holder på å fryse ihjel ofte gjør? Pisser på seg. Blir varmt i noen få sekunder, men jævelig kaldt etterpå. Jeg dør! For en sinnssykt god metafor, beste av de jeg har registrert på forumet! :!: Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Jeg har fått bekskjed av min søster om at vi må stemme på Oda i dag. Hun går i klasse med henne.. Kanskje jeg også skal starte en tråd! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Jeg har fått bekskjed av min søster om at vi må stemme på Oda i dag. Hun går i klasse med henne.. Kanskje jeg også skal starte en tråd! 5619721[/snapback] Hun hater Oda like mye som Steffy hater Veronika? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg