Gå til innhold

Leter etter priest addon

Anbefalte innlegg

Jeg leter etter en addon som automatisk og kontinuerlig buffer meg selv med spirit buff, fortitude, inner fire, grace of elune og shadow protection.

Samtidig leter jeg etter en addon som bruker en lavere rank av spell hvis target ikke er høy nok level til å motta den beste jeg har. Slik at jeg med samme knapp kan buffe lvl 60 og lvl 10 characters, med samme knapp kan bruke shield, renew, flash heal på lvl 60 såvel som alle andre charactere. Den som vet om (eller lager) noe sånt er en helt og fortjener en medalje. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan redigere litt i en macro jeg bruker selv:

/script r=7; l={1,10,20,30,40,50,60}; t=UnitLevel("target"); if (UnitExists("target")) then for i=r,1,-1 do if (t>=l[i]-10) then CastSpellByName("Mark of The Wild(Rank "..i..")"); break;end;end; else CastSpellByName("Mark of The Wild(Rank "..r..")"); end

MotW

/script r=10; l={6,12,18,24,30,36,42,48,54,60}; t=UnitLevel("target"); if (UnitExists("target")) then for i=r,1,-1 do if (t>=l[i]-10) then CastSpellByName("Power Word: Shield(Rank "..i..")"); break;end;end; else CastSpellByName("Power Word: Shield(Rank "..r..")"); end

Shield. Får ikke testa den, vet ikke om "Power Word: Shield" er korrekt.

Bytt ut "6,12,18,24,30,36,42,48,54,60" med de rankene du får spellen på, og bytt navnet (står 2 steder) med riktig spell. Bytt også ut "r=10" med antall ranks du får en ny versjon av spellen. Kan brukes på alle buffs om den redigeres riktig.

Vær obs på at med diverse selfcast addons vil ikke alltid buffen havne på deg om du har deg selv som target hvis target er enemy / ingen.

For automatisk innerfire etc. er det vel en addon som heter Autoinnerfire, så enkelt som det. Mulig den fikser fortitude også.

Lenke til kommentar

/script r=7; l={1,10,20,30,40,50,60}; t=UnitLevel("target"); if (UnitExists("target")) then for i=r,1,-1 do if (t>=l[i]-10) then CastSpellByName("Mark of The Wild(Rank "..i..")"); break;end;end; else CastSpellByName("Mark of The Wild(Rank "..r..")"); end

MotW

/script r=10; l={6,12,18,24,30,36,42,48,54,60}; t=UnitLevel("target"); if (UnitExists("target")) then for i=r,1,-1 do if (t>=l[i]-10) then CastSpellByName("Power Word: Shield(Rank "..i..")"); break;end;end; else CastSpellByName("Power Word: Shield(Rank "..r..")"); end

5617406[/snapback]

Litt OT men likevel ikke; Finnes det noen autobuff ting for paladin?

Mvh. Lasse :)

Lenke til kommentar

MotW

5617406[/snapback]

Litt OT men likevel ikke; Finnes det noen autobuff ting for paladin?

Mvh. Lasse :)

5617852[/snapback]

Jepp. Den heter AutoBuff, og fungerer for alle klasser som har buffs...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...