linuxmakke Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Hei. Jeg skal installere tema til min GNOME desktop , jeg får til å installere det og alt sånn. Jeg lastet ned sånn xp-look , men det var liksom bare skinnet som forandret seg så vidt, skal ikke panelene og sånn forandre seg sånn som det var på bildet der jeg lastet ned ? Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Det fire forskjellige ting som styrer utseende på desktoppen, de er Metacity-tema: vinduskanter gtk-tema: knapper og menyer ikoner fonter Alle disse kan installeres og forandres helt uavhengig av hverandre. Du har sikkert bare installert tema for vinduskanter. Lenke til kommentar
linuxmakke Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Er det en plass der jeg kan laste ned " all-in-one" ? Lenke til kommentar
linuxmakke Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Er det en plass der jeg kan laste ned " all-in-one" ? EDIT: Beklager double-post Endret 17. februar 2006 av linuxmakke Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 øhh lol *panneklask* www.gnome-look.org feks.. Lenke til kommentar
linuxmakke Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 duh:P takk, men hvordan installerer jeg f.eks ett GDM theme? Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) putter det i /opt/gnome/share/gdm/thems eller /usr/share/gdm/themes eller noe lignende, avhengig av distro. En rask locate gdm|grep themes vil gi deg svaret Endret 17. februar 2006 av LessThanJake Lenke til kommentar
olear Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Start gdmsetup og velg "install" eller lignende. Lenke til kommentar
phatsam Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Er det virkelig nødvendig å lage 3 tråder med samme tema, linuxmakke? Lenke til kommentar
linuxmakke Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 Desverre ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå