Gå til innhold

Noen som har erfaring med Canon-ryggsekk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og dere klager over prisene. Jeg har en Hama-ryggsekk som er over ti år gammel. Den kostet mye over flaket ny, og er ukomfortabel som fy.

Kikket forresten på den bagen som Claes selger. Ser veldig bra ut, hvis du ikke skal ha med for mye utstyr. Mye for pengene, altså.

Sorry, Opus, skulle ha lagt ut link til deg. Du bad jo om det, men det er flere timer siden nå, og jeg gidder ikke google igjen. Normalt ville jeg gjort alt for deg, vet du.

Lenke til kommentar

Jeg har den Canon sekken, fikk den med på kjøpet når jeg kjøpte mitt 350D. Sekker har plass til en hel del utstyr. En kan endre "oppsettet" inni vis en har lange objektiver osv. Sekken er solid og godt sammen satt. Tror den tåler en støt. Kameraet sitter godt på plass i den og noen sånne "strikker" eller hva man kan kalle de inni, så en kan springe og herje uten at kameraet skal flagre rundt om inni sekken.

Jeg vil anbefalle denne sekken!

Lenke til kommentar
Jeg har den Canon sekken, fikk den med på kjøpet når jeg kjøpte mitt 350D. Sekker har plass til en hel del utstyr. En kan endre "oppsettet" inni vis en har lange objektiver osv. Sekken er solid og godt sammen satt. Tror den tåler en støt. Kameraet sitter godt på plass i den og noen sånne "strikker" eller hva man kan kalle de inni, så en kan springe og herje uten at kameraet skal flagre rundt om inni sekken.

Jeg vil anbefalle denne sekken!

5619118[/snapback]

Er det mulighet for å henge på stativ?

Falt litt for sekke Fready linker til, bare synd dem ikke har den på lager atm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...