Opus Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Har planer om å investere i ryggsekk for å ha kamera og utstyr i. Ryggsekker til over 1000,- er uaktuellt for denne gangen, men fant en fra Canon til ca. 750,- Sekken Noen som har erfaring med denne sekken? Er det kvalitet som tåler en støt og varer noen år? Lenke til kommentar
BMP Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Den så lekker ut, hvor kan man kjøpe den?.......har du link mener jeg........... Jeg vurdere også en sekk men har sett på Lowepro sin computrekker AW. Kan man også ha med laptoppen........ Lenke til kommentar
Opus Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Linken til bildet er et hett tips. Greia med Lowepro er at det er et svindyrt merke(overpriset?), og herved uinteressant for meg pr. dags dato. Lenke til kommentar
photoguy Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Clas Ohlson har overaskende priser på sekker fra Lowepro. Microtrekker 100 koster 895 rundt om kring, 495 på Clas.. Kanskje de kan skaffe de andre. Lenke til kommentar
Pezo Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Jeg kjøpte i dag en kamerasekk på en fotobutikk på gjøvik.. Merke het tamrac og den virker nydelig. Letta meg for 695 men.. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Jeg kjøpte i dag en kamerasekk på en fotobutikk på gjøvik.. Merke het tamrac og den virker nydelig. Letta meg for 695 men.. 5617820[/snapback] Hvor stor var denne sekken? Link til den? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 398,- koster LowePro MicroTrekker 100 på Clas Ohlson nå. Helt sjukt. Det er under halv pris. 900,- på fotovideo. Dumt jeg allerede har kjøpt den, men jeg fikk den billig fra sverige Lenke til kommentar
Opus Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Fant ikke noe specs. på sekken, så jeg har sendt en mail til Canon Norge. Får bare håpe dem svarer. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Og dere klager over prisene. Jeg har en Hama-ryggsekk som er over ti år gammel. Den kostet mye over flaket ny, og er ukomfortabel som fy. Kikket forresten på den bagen som Claes selger. Ser veldig bra ut, hvis du ikke skal ha med for mye utstyr. Mye for pengene, altså. Sorry, Opus, skulle ha lagt ut link til deg. Du bad jo om det, men det er flere timer siden nå, og jeg gidder ikke google igjen. Normalt ville jeg gjort alt for deg, vet du. Lenke til kommentar
Fready Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Har også kjøpt Tamrac sekken til drøyt 600,- og er godt fornøyd med den :-) http://www.ddmr.no/index.php?page=vis_produkt&ProduktID=2501 Mvh Fready Lenke til kommentar
KBF Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Jeg har den Canon sekken, fikk den med på kjøpet når jeg kjøpte mitt 350D. Sekker har plass til en hel del utstyr. En kan endre "oppsettet" inni vis en har lange objektiver osv. Sekken er solid og godt sammen satt. Tror den tåler en støt. Kameraet sitter godt på plass i den og noen sånne "strikker" eller hva man kan kalle de inni, så en kan springe og herje uten at kameraet skal flagre rundt om inni sekken. Jeg vil anbefalle denne sekken! Lenke til kommentar
BMP Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 fant denne etter en kjapp "canon backpack" googling........... canonsekk Lenke til kommentar
Opus Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Jeg har den Canon sekken, fikk den med på kjøpet når jeg kjøpte mitt 350D. Sekker har plass til en hel del utstyr. En kan endre "oppsettet" inni vis en har lange objektiver osv. Sekken er solid og godt sammen satt. Tror den tåler en støt. Kameraet sitter godt på plass i den og noen sånne "strikker" eller hva man kan kalle de inni, så en kan springe og herje uten at kameraet skal flagre rundt om inni sekken. Jeg vil anbefalle denne sekken! 5619118[/snapback] Er det mulighet for å henge på stativ? Falt litt for sekke Fready linker til, bare synd dem ikke har den på lager atm. Lenke til kommentar
KBF Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Det skal gå an å henge på stativ ja. Er sånne fester til det fremme på sekken. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Tok en sjefsavgjørelse og bestillte sekken som Fready linket til, ventetiden får så være. Sekken virker mer gjennomført og praktisk en Canons. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Den ser veldig bra ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå