espen221 Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 hei! Pcen min vil ikke starte opp. Det kommer opp på oppstarten at jeg mangler filen hal.dll . Også har jeg prøvd å legge inn windows på nytt men da kommer bluescreen opp etterhvert rett før jeg skal begynne å lese betingelsene for winxp. Prøvde med en annen harddisk bare for å sjekke og da kom jeg lenger i installeringen men skulle helst hatt xp på den andre hardisken. kan hardisken være ødelagt? Espen Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Kjør diagnoseprogram fra Ultimate Boot CD. Sjekk minnet, cpuen og harddisken. Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Formater harddisken før du prøver å legge inn windows på nytt... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Formater harddisken før du prøver å legge inn windows på nytt... 5620622[/snapback] Ja det er absolutt en fordel. Hvis det ikke blir gjort, kan det føre til problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå