kakemonster7 Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Skal snart ta teoriprøva for lett mc, men tenkte det kanskje var litt lurt å prøve den på nettet først... Men eneste prøve jeg finner for lett mc koster penger, mens bil og moped er gratis... Noen som vet om et sted jeg kan ta teoriprøva for Lett Mc GRATIS?? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Det er vel egentlig bare bilprøven pluss noen MC-baserte spørsmål (var sånn tidligere), så gå inn på www.teoriprøven.no og prøv deg der et par ganger, greier du det med god klaring burde du greie den Lykke til Lenke til kommentar
VTW Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Bare sånn for å nevne det slik at alle som skal ta lett MC- (A1-) lappen vet det. Prøven du får er samme som de som skal ta tung motorsykkel får. det er derfor viktig at du ikke skipper f.eks motorsykkel m/sidevogn eller snøscooter bare fordi du tenke det ikke angår deg! PS. Sidevogn er også tillat or lett MC-brukere! Lenke til kommentar
zaasa Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Hei. jeg vet bare om en gratis MC prøve. den er ikke så veldig bra, men absolutt å prøve seg på. prøv deg her: gratis teori MC ellers syntes jeg nok det er verdt de 30 kronene det koster og ta prøven på for eksempel zonsor.no. de er ganske bra lykke til Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2006 Ja, selvsagt er det verdt å bruke de få kronene på det.. Bedre det, enn å stryke... Jeg tok prøva i april eller noe, og klarte den (23 feil)... Det jeg hadde gjort var å ta alle mulige gratistester, i tillegg til å lese teoriboka - først en gang litt nøye, så skumma jeg igjennom... Lenke til kommentar
VTW Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Klarte teoriprøven på første forsøk. 16 feil Kan anbefale å en bok jeg kjøpte. Den het "111 spørsmål til teoriprøven, mc" eller noe. Var veldig hjelpsom! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå