Zindre- Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) Musepekeren min fryser når maskinen jobber. Og den er fortsatt frosset fast på skjermen etter at maskinen er ferdig å arbeide. Musen kan jeg bruke som vanlig, problemet er at jeg ikke ser hvor den er hen siden musepekeren er frosset fast. Å bruke windows i denne tilstanden er ganske vanskelig. Jeg har prøvd å ta ut musen og sette den inn igjen ( det er en usb mus (Intelli 3.0)). Jeg har satt den i andre usb innganger. Jeg har prøvd å bruke en annen mus. Jeg har prøvd å avinstallere musdriverne. Jeg har skannet pcen med Ad-Aware og AVG. Ingenting har hjulpet. Si gjerne fra om dere trenger mer informasjon til å hjelpe meg med dette problemet. Endret 17. februar 2006 av Zindre- Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Prøv nye drivere til hovedkort (brikkesett). Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Takker efikkan, funker bra nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå