sindre2 Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) Jeg spør enkelt og greit hva jeg bør forandre på designet på bildet jeg har lagt med under? Konstruktiv kritikk ønskes. Vil også si at jeg vil holde "rammene" ganske likt som det er nå! På forhånd, takk! Endret 16. februar 2006 av sindre2 Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) Likte ikke all paddingen. Og heller ikke det hvite rundt.. Ellers helt grei ordinær side Kanskje litt kjedelig header, og hvorfor engelsk og norsk blandet? Freewebs? Piczo? Eller bare en ferdig mal? Uansett ser det dumt ut.. EDIT: Ikke det nei, bra Endret 16. februar 2006 av HoaXed Lenke til kommentar
sindre2 Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Når det gjelder headeren så kan jeg si at det er en flash-animasjon som i utgangspunkitet er ganske grei og enkel, den er også enkel for meg å forrandre på ettersom jeg har god programvare til dette. Når det gjelder språket skal jeg forrandre det til norsk etterhvert Rammene er jeg ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre med, men har vurdert og forandre litt farger og fylle ut rutene slik at jeg får bort den hvite rammen. Hva tror du/dere? Siden er dessuten ikke noe Piczo eller Freewebs grier, men et 99 % egetprodukt! Brukte Piczo, Freewebs osv tidligere, men det ble litt for enkelt og barnslig... Kom med flere forslag folkens! Lenke til kommentar
sindre2 Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Da har jeg forandret litt som dere kanskje ser. Noen som har noen formeneninger om hva jeg har forandret? Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Når menyen ser ut som den gjør ville jeg nok tatt vekk understrekingene på linkene og laget litt mer "knapper" ut av dem. Ville også venstrejustert teksten, midtstilt tekst er slitsomt å lese. Lenke til kommentar
sindre2 Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Hehe, hadde jeg bare fått vekk understrekingen på linkene så! De kommer opp uansett hvordan jeg tweeker på dem! Får prøv om jeg får det til litt senere. Når det gjelder teksten så er den allerede venstrestilt, og det bildet var bare ett unntakk... Da har jeg to ting å ta tak i føreløpig: Forandre litt på headeren og lage knapper av menyen. Hvis noen ser noe annet er det bare å rope ut! Hva med fargene for eksempel? Sikkert mye som kunne vært bedre Der? Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 For å få vekk understreking med css: a { text-decoration: none; } i css-dokumentet ditt. For å gjøre det med inline css: <a style="text-decoration: none;" href="blablabla.htm"> Lenke til kommentar
vonSchnellfahrer Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Hvilken font har du brukt i headeren? Ellers så synes jeg bakgrunnsgråfargen i hovedvinduet bryter litt med resten av siden. Bedre med helsvart, eller en mørkere gråfarge på hele siden innenfor rammen. Da får du også utnyttet den ytterste grå rammen rundt bildet du har i hovedvinduet bedre... I tillegg, tykkelsen på rammen rundt siden kan godt være en mellomting av forslag 1 og forslag 2. Den blir litt for tynn i det siste forslaget, men er altfor tykk i det første... Stå på! Lenke til kommentar
travis_g Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Kunne godt tenkt meg å se koden til siden jeg. Men slik jeg ser siden, ser det ut som du har brukt tabeller. Dette fører til veldig mange streker på kryss og tvers. Vil selvfølgelig annbefale divs. Når det gjelder selve designet, så synes jeg det ble litt vel kjedelig med "kun" sort/hvit. Kan nesten se ut som man har valgt høykontrastvisning av siden. I headeren er det et lite grått felt mellom de hvite strekene og selve headeren. Lenke til kommentar
sindre2 Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Da har jeg forandrett litt på siden igjen...ikke så mye men noe av det dere har kommentert og noe annet småtterier. PS; Det er ikke brukt rammer nei! Det største problemet er som dere sier at det er kjedelige farger og jeg lurer på ha som kan forandres? Lenke til kommentar
sindre2 Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 Hmm, lite kritikk å ja...Vil tro dere også har noen formeninger! Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Menyen: For kjedelig, style den litt Thumbnails: For mye padding, evt. gjør bildene større. Fargene: Horrible, sort hvitt og sterk blå? Vurder å bytte til noe à la #272727 (sort), #f8f8f8 (hvit) og #98c2d8 (blå) Lenke til kommentar
KiKKA Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Web Page Maker V2 hva?! Likte ikke siden i det store og det hele jeg. Selv om oppsettet er greit synes jeg den er forferdelig å se på. Grunner: - Farger som ikke passer sammen/er behagleige å se på. - For mye svart - Ingen kul header - Alt er så firkanta og så "strict" - Table-look Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå