eikum Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Hei Har den gamle PlayStation 2 versjoen, altså den første. Men "kabinettet" mitt er så utrolig stygt nå, er masse riper ect på denne. Så spørsmålet mitt er hvor kan jeg kjøpe ett nytt "kabinett" til min PlayStation 2? Petter Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 HeiHar den gamle PlayStation 2 versjoen, altså den første. Men "kabinettet" mitt er så utrolig stygt nå, er masse riper ect på denne. Så spørsmålet mitt er hvor kan jeg kjøpe ett nytt "kabinett" til min PlayStation 2? Petter 5616767[/snapback] sprittusj fikser riper Lenke til kommentar
aboplotok Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Tre over en plastikkpose, så er det ingen som ser det. Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Hvis du vil ha et orginalt kabinett er dette det eneste jeg fant. Hvis det er krise finns det alltids massevis av klarplast kabinetter... Endret 17. februar 2006 av FloppyDisk Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) Trodde ikke du fikk fabrikk-produserte ekstra-kabinetter til PS2, det originale der, så veldig herpa ut.. Men de klarplast var stilig, likte best krystall-kabinettet, med flip-top. Da jeg gikk inn på det, var det også link til PSP skin, og PS2-skin, som du limer på, som var litt billigere, som kanskje passer bedre for trådstarter da han snakket om riper. (http://www.modchipman.com/skin-webslinger-ps2-p-302.html) Endret 18. februar 2006 av KongRudi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå