indahla Skrevet 16. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2006 Noen som har erfaring med denne? Skal ha den i en MX-5 så trenger en liten "sak"... TS-WX22A Lenke til kommentar
indahla Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. februar 2006 bumbeti bump.. Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 20. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2006 Hvis du ser på produktarket, ser det ut som den har grei sensitivitet. Eneste negativet jeg kan finne er at den har ett noe begrenset frekvens området (40-200Hz), jeg vil tro at denne har avrulling ned mot de laveste frekvensene. Det eneste jeg kan anbefale deg er vel å prøve å få lånt den en plass og se om den lever opp til forventningene. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 20. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2006 tja, burde jo være en pioner butikk i nærheten som har den inne å lar deg få prøve den om dem får instalere den, passe på etc Lenke til kommentar
indahla Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. februar 2006 Så det er mulig å "låne" en for noen timer for å teste? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 20. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2006 Hvis butikken er interessert i å gjøre en handel så syns jeg virkelig de bør la kunden få teste produktet litt for å vippe kjøpelysten i deres retning. Såpass kundeservice syns jeg man skal kunne forlange. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå