olat84 Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Hei! Sitt og knotter på min nye laptop, Dell Inspiron 6000. Den ble levert med McAfee Antivirus. Nå har jeg innstallert hele greia, men nå får jeg plutselig ikke koble til MSN. Står at det er noe feil med noe som kalles Nøkkelport. Noen som har en ide om hva jeg må ordne i McAfee, regner med det er der feilen ligger. Beklager hvis denne er feilpostet! Ola Lenke til kommentar
Burkersen Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Jeg ville deaktivert McAfee og sett om du kom inn på msn da. Hvis McAfee har en brannmur har du sikkert ikke tillatt msn og få tilgang til internett. Hvis det er problemet må du bare lete i programmet hvor det står hvilke program som får tilgang. Hvis du ikke får det til kan du jo avinstallere McAfee og legge inn et annet antivirus program. Her er ett som er gratis og bra. http://free.grisoft.com/doc/2/lng/us/tpl/v5 Lenke til kommentar
olat84 Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Dette var merkelig! Nå resatte jeg innstillingene tilbake til orginal (noe de også var, da jeg ikke har endret noe...) Og etter en restart så funket det... Hurra... Ola Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå