Petrvs Romanvs Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) På Naked City skiva kalt Absinthe er det en sang med ufiltrert bass, men trådstarter er vel ute etter noe helt annet. Hmm. hva med Leftfield - Original? Endret 18. februar 2006 av Nisje Olm Lenke til kommentar
nordeidet Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2006 Hei! Takk for mange svar, nå har jeg en god del å gå etter, så jeg skal se igjennom det som ser interessant ut og gi tilbakemelding om hva som ble den beste testmusikken for meg. Lenke til kommentar
icer Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Akkurat basstester er bare travelt, eneste du oppnår er en fæl durelyd som irriterer alle i Xm omkrets... Men trance sanger med heftig bass sier jeg ikke nei takk til (det er selvsagt en grense) men sangen/låten må ha en fengende melodi eller noe vokal som gjør den verdt å høre. Disse extended versjonene som kjører 2minutt med bare skarptromme og hi-hat deretter å dunre i 3minutter med konstant dunk dunk etterfulgt av 30sek med vokal/melodi og så avslutter eller fortsetter med noe av det første jeg skrev, takler jeg ikke, ofte jeg tar slike låter og fjerner disse partiene bare for å frem de beste delene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå