thelittlewitch Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 En kamerat av meg har akkuratt kjøpt seg pc, men det er lite problem. Når vi prøver å installere windows xp og kommer til der den kopiere filer stopper det og vi får opp at den ikke finner en fil. Vi har prøvd cdn som var med på en annen pc og der er det ikke noe problem ( winxp home, fulgte med pcn ). Vi prøvde å flytte cdrommen fra den pcn vi fikk lagt inn på over i den nye men allikevel får vi samme problemet. Vi prøve også en gammel windows 2000 cd og der skjer akkuratt det samme. Det som er rart er at den stopper ikke på samme plassen til hver gang vi installerer, noen gang stopper den på 3% andre på 20% osv. Vi har nå prøvd 4 forskjellige cdrommer, en av dem scsi men det skjer det samme på alle så det er nok ikke problemet, og cdene virker i andre pcer. windows 98 fikk vi lagt inn uten problemer derimot, -og scandisk viser ingen feil når vi tar overflatescan. Så nå må noen hjelpe meg for jeg skjønner ikke hva som er feil :sad: xp2000+ Abit KR7 ( TROR jeg, ihvertfall abit ) 256mb twinmos ddr geforce 4 ti4200 80gb harddisk, jeg husker desverre ikke merket osv hva kan dette være? edit: den ligger på rund 40-45grader [ Denne Melding var redigert av: thelittlewitch på 2002-09-18 14:52 ] Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Har hatt dette problemet den siste tida og, på ei enkelt maskin, der eg ikkje får lagt inn Windows 2000, uansett kva versjon. Nokon som har tips? mvh., Vegard Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Har hat et lignende problem selv en gang. Bare 2000 ville in på hardisken min. Har du prøvd og opgradere ifra win98 til winXP. Dette er et mysterium jeg ikke fater noe av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå