Wikingen Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Heisan.. Har nettopp installert Windows 2000 og Office 2000. Dette astedkom 2 stk. problemer..... * Når jeg legger inn en cd i cd-rom'en, klarer jeg ikke åpne den i utforsker eller på annen måte, uten å boote maskinen med cd'en i..... Rimelig uholdbart.... Trenger råd her.. Har installert og avinstallert og installert osv. osv. drivere og maskinvare x-antall ganger.... * Jeg er en digi-foto-freak, og har en USB kortleser for Smartmedia, Compactflash o.l. Denne enheten kommer ikke opp i maskinvareprofilen, og jeg får ikke installert driver, da Cd-rom'en ikke vil lese inst. cd'en.... Samme runden har jeg tatt her, med søk etter ny maskinvare osv... Alle gode råd mottas med takk!!! Lenke til kommentar
Wikingen Skrevet 21. september 2002 Forfatter Del Skrevet 21. september 2002 Ikke så mye hjelp å få her men....... Bare for å avslutte strengen selv..... Måtte oppgradere bios for å få det til å funke. Nå funker alt som det skal. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå