Gå til innhold

Alternativ til Outlook express?

Delvis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ville anbefalt deg Mozilla Thunderbird. Jeg har brukt det lenge, og har aldri hatt problemer med det så lenge jeg kan huske!

Mozilla Thunderbird finnes også til Linux og Mac.

Det kan lastes ned fra http://firefox.no.

Bare spør hvis du trenger mer hjelp!

5616254[/snapback]

Har akkurat testet det såvidt, og så langt virker det helt glimrende, mange takk :thumbup:

En ting jeg lurte på..fikk jo enkelt kopiert alle kontoene over fra OE, untatt hotmail. Kan man legge inn hotmail konto i dette programmet?

Lenke til kommentar

Ok.. det fungerer fint hvertfall

En ting jeg ikke finner ut av ; hvordan kan man stille inn så mailer som skal sendes legges i utboksen i stedet for å bli sent direkte, noen som vet det?

Det er jo en utboksmappe der, så da regner jeg med det vel går å stille det inn sånn ?

Lenke til kommentar
Du kan legge inn en Hotmail-konto ved hjelp av WebMail. :)

5625579[/snapback]

Ok takk, skal prøve det..men hos meg er linkene på den siden døde :hmm:

5625723[/snapback]

Her er ihvertfall nedlastingssiden. Du trenger både WebMail og Hotmail (installér først WebMail, så Hotmail).

Høyreklikk på linkene og velg 'Lagre lenke som' for å ikke kjøre extensionene i Firefox. ;)

Edit: Siden er litt fucked-up i Internet Explorer pga. dårlig HTML/CSS-støtte. Skift nettleser!

Endret av endrebjorsvik
Lenke til kommentar

Ja det gikk visst bra, men nå er et annet problem:

Når kontoen skal setes opp, står det på anvisningene at man som innkommende server skal skrive "localhost".

Er det det man skal skrive der?

Har prøvd både med det og andre, men får det ikke til å godta det som blir skrevet inn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...