Neppe Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Jeg synes ikke logoen er så forbaska stygg, den ser ut som en propell men. Det finnes værre eksempler på ellendige logoer. Uansett, for de som mener at en logo ikke kan gjøre en bedrift bedre. Klær skaper folk Logo skaper bedrift ? Har faktisk ganske mye å si. Lenke til kommentar
marius16 Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Har telenor kopiert denne logoen? jeg så en reklame på dansk tv trur jeg det var, og der var det en slik logo, men det var ikke får telenor.. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Har telenor kopiert denne logoen? jeg så en reklame på dansk tv trur jeg det var, og der var det en slik logo, men det var ikke får telenor.. 5645398[/snapback] http://www.sonofon.dk/ Lenke til kommentar
JC81 Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Vet ikke om det er nevnt tidligere her, men den propellen/visne blomsten/logen skal forestille bokstaven T... T for Telenor... Men hadde jeg ikke fått vite det av en bekjent som jobber i selskapet så hadde jeg aldri tenkt den tanken... mulig jeg ikke er så krativ i tankegangen... Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 eg kan vedde på at denne tråden er stengt før dagen er ferdig. pga at dette kommer til å bli en telletråd om alle skal si sitt om noe så dumt å navngi en ly logo. hvorfor ikkje bare kalle den telenor logoen? Lenke til kommentar
bbinders Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Jeg kaller den iallefall "den triste propellen"... :!: Hilsen bbindersen! Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Mye drittkasting, lite mening. Tråden flyttes til off-topic, der dere kan finne et fint navn til logoen om man ønsker. Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Sonofon sin danske delfin er byttet ut, og cybercity.dk har også fått det blå klatten. Den er ikke så værst faktisk. Sett i lys hva som menneske kan finne - som bl.a denne.... Legger med bildet direkte hvis du ikke gidder å klikke... Instituto de Estudos Orientais (finner ikke hovedsiden med bloggen mere, fjernet?) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 En over ehr sier at firmaet ikke tjener på å bytte logo, men det kan faktisk gi selskapet en slags "ny start". Og er ikke det nyttig en gang i blandt? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Superdildo'n. Tre stykker kan kose seg samtidig. Blir kanskje mer en økonomidildo da... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Sonofon sin danske delfin er byttet ut, og cybercity.dk har også fått det blå klatten. Den er ikke så værst faktisk. Sett i lys hva som menneske kan finne - som bl.a denne.... Legger med bildet direkte hvis du ikke gidder å klikke... Instituto de Estudos Orientais (finner ikke hovedsiden med bloggen mere, fjernet?) [/img]http://38one.com/logos/logo_oriente.gif[/img] 5647232[/snapback] Bahahahahaha! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Sonofon sin danske delfin er byttet ut, og cybercity.dk har også fått det blå klatten. Den er ikke så værst faktisk. Sett i lys hva som menneske kan finne - som bl.a denne.... Legger med bildet direkte hvis du ikke gidder å klikke... Instituto de Estudos Orientais (finner ikke hovedsiden med bloggen mere, fjernet?) http://38one.com/logos/logo_oriente.gif 5647232[/snapback] Bwahaha! Også denne da. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 jeg ville kalt den dritstygg Lenke til kommentar
mlody Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Skyt meg, men; Jeg syns den nye Telenor-logoen er fin, og vil derfor kalle den "Den nye, fine Telenorlogoen"... 5628636[/snapback] Enig med du. Synes logoen er helt ok. Spiller det virkelig noe rolle hva slags logo telenor har? Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 Teleblubben blir veldig puslete i lite format, og med svart bakgrunn blir det ikke noe bra i det hele tatt. Den blir best når den er i stort format, og på hvit bakgrunn. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Vi kaller den: Spinnaroonie! I'm sO gOoD - yHa! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Båt-propellen. Skjønner ikke hvorfor du skal kalle den noe. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Har telenor kopiert denne logoen? jeg så en reklame på dansk tv trur jeg det var, og der var det en slik logo, men det var ikke får telenor.. 5645398[/snapback] http://www.sonofon.dk/ 5646058[/snapback] Omg, den er jo helt lik! Endret 22. februar 2006 av Zeromac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå