Gå til innhold

Hva skal vi kalle den nye Telenor-logoen?

CellularDude

Anbefalte innlegg

Jeg synes ikke logoen er så forbaska stygg, den ser ut som en propell men. Det finnes værre eksempler på ellendige logoer.

Uansett, for de som mener at en logo ikke kan gjøre en bedrift bedre.

Klær skaper folk

Logo skaper bedrift ?

Har faktisk ganske mye å si.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om det er nevnt tidligere her, men den propellen/visne blomsten/logen skal forestille bokstaven T... T for Telenor... Men hadde jeg ikke fått vite det av en bekjent som jobber i selskapet så hadde jeg aldri tenkt den tanken... mulig jeg ikke er så krativ i tankegangen... :blush:

Lenke til kommentar

Sonofon sin danske delfin er byttet ut, og cybercity.dk har også fått det blå klatten.

Den er ikke så værst faktisk. Sett i lys hva som menneske kan finne - som bl.a denne....

Legger med bildet direkte hvis du ikke gidder å klikke...

Instituto de Estudos Orientais (finner ikke hovedsiden med bloggen mere, fjernet?)

logo_oriente.gif

Lenke til kommentar
Sonofon sin danske delfin er byttet ut, og cybercity.dk har også fått det blå klatten.

Den er ikke så værst faktisk. Sett i lys hva som menneske kan finne - som bl.a denne....

Instituto de Estudos Orientais (finner ikke hovedsiden med bloggen mere, fjernet?)

[/img]http://38one.com/logos/logo_oriente.gif[/img]

5647232[/snapback]

Bahahahahaha! :D

Lenke til kommentar

http://38one.com/logos/logo_oriente.gif

5647232[/snapback]

Bwahaha! Også denne da.

APC.jpg

Lenke til kommentar
Skyt meg, men;

Jeg syns den nye Telenor-logoen er fin, og vil derfor kalle den "Den nye, fine Telenorlogoen"...

5628636[/snapback]

Enig med du. Synes logoen er helt ok. Spiller det virkelig noe rolle hva slags logo telenor har?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...