CellularDude Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Vet det er en annen tråd om selve logoen, og hva man forbinder med den, og om den er stilig eller ikke. Men hva skal vi kalle den for? Logoen har lite med telekommunikasjon å gjøre, og jeg synes de burde valgt noe annet. Man kan knytte sammen tre blå ballonger, så har man dekorasjon til et barneselskap. Men OK, her er noen forslag: Flygende pølser De 3 pølser Telenorfingrene Blåfingene T-fingre /T-fingers Blå ballonger Telepølsene Pølsepropellen Sjøpølsene Blubbene Pølsevev Blåmaneten Tele-kopteret Tele-rotor Telepuppene Hengepuppene Tele-stiklene Lenke til kommentar
mkon Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) Hva er vitsen med å kalle den noe....Den er styggere enn fan og den som har lagd den har ikke peil på grafikk og design. Om logoen gjør et firma bedre......neppe Er som å si at fiskeboller blir godt om du har nugatti boks etui :!: Ellers så lukter den nye logoen blå mysost.. Endret 16. februar 2006 av darkz Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Tres banane? (også litt svada for å få 14 tegn) Lenke til kommentar
abrj Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Jeg foreslår Telenorklysetten... Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Her er noen til: Telekladden Telenorkladden Telenoia TeleTullball Blue Bananas Danglebæra Telenor Uppblåsbara Klase-ballene Blue Balls Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 kalle den noe? telenorlogo, for a start? hva kallte du den gamle? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Kanskje bare kalle den "Den nye Telenor-logoen"? Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Kanskje bare kalle den "Den nye Telenor-logoen"? 5616724[/snapback] Oi, at jeg ikke tenkte på det... Andre forslag? Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Skal vi ha en tråd om dette også? Jeg tør påstå at 70-80% av folket her på forumet ikke unner telenor fem blanke øre, men herregud så mye PR telenor får for å bytte en god damn logo! Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Den nye Telenorlogoen! Lenke til kommentar
mini_nikko Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Den nye telenor logoen er noe som ikke er laget før vil jeg si. Det er en fin kombinasjon av 3d effekt og flat oppbygging rundt logoen som er laget. Det er mye hardt vær for telenor men design vil jeg rose de for. Og med den nye logoen kan man og lage flere kreative ting enn kun ett flatt trykk på et kjedelig ark. På majorstuen og rådhusplassen hadde de logoen på storskjermer. Den hadde en fin bevegelse. Tror flere har sett den overalt på flere hjemmesider. Hvor mange har lagt så mye penger og arbeid i en logo som har blitt lansert i det siste. Kan ikke komme på en nå i forbifarten men det er ikke mange. Telenor, gratulerer. Håper firmaet holder 150 nye år til. mvh Nikko Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Syns egentlig at den logoen ikke passer som logo for Telenor. Lenke til kommentar
jic Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Hva med å Kalle Tele-Ror Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Telenorlogoen. Men dersom du skal kalle den noe silly kan du kalle den Rayman. Lenke til kommentar
pgrundet Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 tja, den er jo nesten styggere enn den statuen utenfor telenorbygningen i Kristiansand Hva med å kalle den "Nesten styggere enn statuen i Kristiansand"? ^^ Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Skyt meg, men; Jeg syns den nye Telenor-logoen er fin, og vil derfor kalle den "Den nye, fine Telenorlogoen"... Endret 19. februar 2006 av OML Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Kaller den selv for Propellen jeg Lenke til kommentar
gostevning Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 sjekk her da.. merkelig lik? Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Jeg kaller det Drittfirma Telenor funker jo men. Hvorfor skal du kalle den nye logoen noe? Skal du liksom si, å fy faen, så en bil med Telenordrittlogoen igår? Edit: Mener ikke noe støtende, bare lurer noe indelig på hvorfor... Endret 20. februar 2006 av Drunken_Master Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå