Gå til innhold

Hva skal vi kalle den nye Telenor-logoen?

CellularDude

Anbefalte innlegg

Vet det er en annen tråd om selve logoen, og hva man forbinder med den, og om den er stilig eller ikke. Men hva skal vi kalle den for?

Logoen har lite med telekommunikasjon å gjøre, og jeg synes de burde valgt noe annet. Man kan knytte sammen tre blå ballonger, så har man dekorasjon til et barneselskap.

Men OK, her er noen forslag:

Flygende pølser

De 3 pølser

Telenorfingrene

Blåfingene

T-fingre /T-fingers

Blå ballonger

Telepølsene

Pølsepropellen

Sjøpølsene

Blubbene

Pølsevev

Blåmaneten

Tele-kopteret

Tele-rotor

Telepuppene

Hengepuppene

Tele-stiklene

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er vitsen med å kalle den noe....Den er styggere enn fan og den som har lagd den har ikke peil på grafikk og design. Om logoen gjør et firma bedre......neppe :)

Er som å si at fiskeboller blir godt om du har nugatti boks etui :!:

Ellers så lukter den nye logoen blå mysost..

Endret av darkz
Lenke til kommentar

Den nye telenor logoen er noe som ikke er laget før vil jeg si. Det er en fin kombinasjon av 3d effekt og flat oppbygging rundt logoen som er laget. Det er mye hardt vær for telenor men design vil jeg rose de for. Og med den nye logoen kan man og lage flere kreative ting enn kun ett flatt trykk på et kjedelig ark. På majorstuen og rådhusplassen hadde de logoen på storskjermer. Den hadde en fin bevegelse. Tror flere har sett den overalt på flere hjemmesider. Hvor mange har lagt så mye penger og arbeid i en logo som har blitt lansert i det siste. Kan ikke komme på en nå i forbifarten men det er ikke mange. Telenor, gratulerer. Håper firmaet holder 150 nye år til.

mvh Nikko

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...