djheaven Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Hei. Trenger litt hjelp her til å sette pris på Sound Blaster Audigy 2 ZS Platinum.. Jeg skal selge dette systeme. Og vurderte å ta rundt 1000 får det. Da jeg ser at Creative SB Audigy 4 PRO 7.1 \m 1394,THX, DD EX7.1, ligger å 2095kr. Er dette for ille pris? Det er strøken og er ca 2år gammelt.. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 En tusenlapp for 2år gammelt lydkort, 1500kr for helt nytt... Vet ikke helt hvor mye lydkort pleier å synke i pris, men du får nok sikkert 1000kr hvis det er pent behandlet. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Ser ut som fint utstyr det der, 1000-lappen får du nok glatt Lenke til kommentar
djheaven Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Nå er det ikke bare lydkort med denne pakken. Det som er å legge merke til,er at det lydkorte som er i denne pakken. Ikke lar seg kjøpe utenom. Har allefall ikke funnet det til salgs. Det kan man se ut fra at det er to spesielle utganger på lydkorte. Pluss de tre vanlige... Dette gjorde meg litt usikker på prisen.. Nyeste utgaven av dette,ligger jo på 2095. http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5179 Dette gjorde meg usikker. Men 1000kr++ er hva jeg hadde håpet på da. . da holder jeg den prisen. Og ser hva folk på qxl sier Lenke til kommentar
djheaven Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) Ser ut som fint utstyr det der, 1000-lappen får du nok glatt 5616261[/snapback] Ja,utstyre har enorme muligheter. Blant annet å kjørte via pc,til tv. For så liteutgave av mediasenter Pluss det er mange utganger på det,til alt av tilkoblinger... Ups. Skulle vist ligget i en annen emne. Beklager for dette.. Endret 16. februar 2006 av djheaven Lenke til kommentar
kremt Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Tja, er vel greit nok her, du skal jo selge det, og så lurer du på pris. Da mener jeg dette er rette plassen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå