kaliber Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 heisan. jeg sliter litt med å se en film fra min pc til min tv. jeg har satt i riktig kabler å etc. scart-gulrca-stereo kontakt men jeg ser bilder og skrivebordet på min tv, men når jeg skal spille av en film er alt svart? hva gjør jeg galt, noen som kan hjelpe ? takker for svar. Lenke til kommentar
ajoar Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) Ligger mye om dette emnet her på forumet, så bare søk litt. Mulig du må justere grafikkortet ditt, gå på avanserte innstillinger..... Bruker du scart, og med velger for inn/ut signal så må dette også være satt riktig. Endret 16. februar 2006 av ajoar Lenke til kommentar
kaliber Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 ja står scart i tv og på den er det en knapp på. og gul rca kontakt i skjermkort og stereo kontakt i lydkort Lenke til kommentar
Sierra10 Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) heisan. jeg sliter litt med å se en film fra min pc til min tv. jeg har satt i riktig kabler å etc. scart-gulrca-stereo kontakt men jeg ser bilder og skrivebordet på min tv, men når jeg skal spille av en film er alt svart? hva gjør jeg galt, noen som kan hjelpe ? takker for svar. 5616002[/snapback] på display menyen i advanced er det et bilde av en firkant med runding inni og en firkant med to mindre firkanter. Har noe med hvilke Hz tven din og pc skjermen din skal ha når de blir klonet. Skift om på de 2 symbolene å jeg tror det vil funke temmelig godt ja. Endret 17. februar 2006 av Sierra10 Lenke til kommentar
Patience Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Du kan kun ha èn aktiv skjerm. Hvilket betyr at èn av dine to skjermer er primary, mens den andre er secondary. Secondaryskjermen viser ikke film. Men det gjør primary-skjermen. Spesielt hvis det er snakk om fullskjerm.. Prøv å bytte på primary <--> secondary i "Egenskaper for skjerm" Lenke til kommentar
kindings Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Min erfaring er at enkelte mediespillere klarer dette, mens andre ikke gjør det. Mener jeg har funnet ut at Media Player Classic støtter dette, mens Windows Media Player 9/10 ikke støtter det. Lenke til kommentar
Jan-E. Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Jeg hadde samme problemet og fikk mange gode råd her på forumet, men ingen var riktig. Det var, som nevnt lengre opp, for høy oppdateringsfrekvens (Hz) ut til tv'n. Vanlige Tv'er takler bare 50 hz (eller var det 60?) Noen som vet hvorfor skrivebordet vises, men ikke film, når frekvensen er for høy? Lenke til kommentar
Azton Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Når det skjedde med meg var det fordi at PC-skjermen, og ikke TV-en stod som primary display. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå