Empire of the Sub Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Heisann. har nettopp installert driverne paa nytt og paa nytt og paa nytt. Har ogsaa kabelen i den midterste *groenne* innputten i pcen paa hovedkortet. Lyden paa pcen er IKKE paa mute men fortsatt faar jeg ingen lyder. Brukte lyddriverne som fulgte med cden til hovedkortet. Hva skjer ? jhj. Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Har du asus hovedkort? Får du opp noen feilmeldinger, som at "lydkortdriverene er ikke kompatibel med maskinvaren"? Viss ja, har du installert sp2? (hvis du bruker winxp, da) Lenke til kommentar
trainwreck Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) Hei. Slenger meg på denne tråden. Sendte nettopp tilbake et Epox nforce4 kort hvor lyden ikke funket heller. Prøvde flere ac`97 drivere, eller hva det nå heter... Prøvde også dette med servicepack 2. Jeg fikk ikke noen feilmelding i det hele tatt. Så det er nokså rart.. Endret 16. februar 2006 av trainwreck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå