jaha Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) hei. jeg har en toyota carina -87 modell. problemet er at den lades ikke. har prøvd å skifte dynamo og regulator men det hjalp ikke. nå skal det sies at det var en gammel dynamo jeg prøvde da. så: hva er feil?? alt av forslag taes mot med takk! dårlig kontakt? børstene i dynamoen? osv.. blir så frustrert av å ikke ha bil Endret 16. februar 2006 av jaha Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) Kortslutning? Ellers så kan du ha ting du selv nevner der.. Dårlig kontakt/jording, slitne børster osv osv . Endret 16. februar 2006 av Pluggen Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) Har du sjekket at hovedsikringen for lading ikke er gåen? på + polen på batteriet skal det sitte en liten sikringsboks med 3 sikringer i "Main" "AM1" og "AM2" sjekk at disse er i orden Endret 16. februar 2006 av zandro Lenke til kommentar
jaha Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) hmm.. kortslutning hvor? slitne børster tror jeg litt på... hvor sitter den hovedsikringa da? takk for svar edit: vi svara visst likt. skal ut å sjekke nå Endret 16. februar 2006 av jaha Lenke til kommentar
jaha Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 singringene var visst i orden Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 To du bare en visuell sjekk eller målte du dem? Lenke til kommentar
jaha Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 kun visuell.. kan sjekke dem med et multimeter Lenke til kommentar
jaha Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 jepp, sikringene var i orden. men nå vet jeg hva som er feil fikk oppover sølvvinner i EM for Nissan-mekanikere (skryte) og han foretok noen målinger og da viste det seg at begge dynamoene var ødelagt. så i morgen blir det å hente en ny en hos høggeren. skal gi tilbakemelding om hvordan det går Lenke til kommentar
jaha Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 "ny" dynamo og "ny" regulator er montert og da ble alt så mye lysere eneste som er feil nå er att regulatoren ikke er helt god så skal kjøpe helt ny på tirsdag. ganske lei detta gamle dritet. men men, kan faktisk kjøre litt att med bilen nå og det er godt <3 Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Dynamoer varer ikke evig selv på en toyota Har enda den orginale dynamoen på min 87 Camry den er enda i helt orginal stand. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå