Gå til innhold

Mikrofonstativ i Trondheim: Hvor kjøpe?

Anbefalte innlegg

Til et enklere taleopptak hvor jeg trenger begge hendene fri har jeg behov for et mikrofonstativ samt holder for min Electrovoice RE50-reportasjemikrofon. Helst et nett og lite bordstativ, men en gulvmodell kan også være aktuelt i nødens stund.

Da det haster med dette opptaket hadde et stativ vært ønskelig så snart som mulig, altså er bestilling fra nettbutikker som selger slikt uaktuelt. Det ideelle hadde vært å kjøpe et enkelt et kontant over disk i Trondheim på dagen. Men hvor?

Var innom Riff på Buran tidligere i ettermiddag, men de hadde ikke inne noen mikrofonstativer og henviste meg til nettbutikken for bestilling. Planlegger å stikke på Tre45 i Kongens gate i morgen for å eventuelt kjøpe der, med mindre noen allerede nå kan fortelle meg at det ikke er noen vits - nettopp fordi heller ikke de har.

Kjenner noen av dere til andre musikkrekvisitabutikker i Trondheim som kanskje selger slike mikrofonstativer og har de inne for øyeblikket? Smertegrensen når det kommer til pris er rundt en femhundrelapp totalt for både stativet og holderen.

Er svært takknemlig for tips, og dersom noen av dere i Trondheimsregionen har et slikt stående - bordstativ eller gulvmodell - , PM meg gjerne. :)

Endret av johnj
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...