johnj Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) Til et enklere taleopptak hvor jeg trenger begge hendene fri har jeg behov for et mikrofonstativ samt holder for min Electrovoice RE50-reportasjemikrofon. Helst et nett og lite bordstativ, men en gulvmodell kan også være aktuelt i nødens stund. Da det haster med dette opptaket hadde et stativ vært ønskelig så snart som mulig, altså er bestilling fra nettbutikker som selger slikt uaktuelt. Det ideelle hadde vært å kjøpe et enkelt et kontant over disk i Trondheim på dagen. Men hvor? Var innom Riff på Buran tidligere i ettermiddag, men de hadde ikke inne noen mikrofonstativer og henviste meg til nettbutikken for bestilling. Planlegger å stikke på Tre45 i Kongens gate i morgen for å eventuelt kjøpe der, med mindre noen allerede nå kan fortelle meg at det ikke er noen vits - nettopp fordi heller ikke de har. Kjenner noen av dere til andre musikkrekvisitabutikker i Trondheim som kanskje selger slike mikrofonstativer og har de inne for øyeblikket? Smertegrensen når det kommer til pris er rundt en femhundrelapp totalt for både stativet og holderen. Er svært takknemlig for tips, og dersom noen av dere i Trondheimsregionen har et slikt stående - bordstativ eller gulvmodell - , PM meg gjerne. Endret 16. februar 2006 av johnj Lenke til kommentar
SveinungB Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Har ingen peiling på dette, men TRE-4-5 på Leutenhaven burde vel ha noe slikt? Lenke til kommentar
radiated Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Tre45 må da ha mikrofonstativer på lager. Hvis du er heldig har de bordstativer også, men ikke vær for sikker. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Tre45 hadde stativer i massevis, jeg endte opp med et König & Meyer-bordstativ m/ holder til totalt 445,-. Så da har jeg ingen unnskyldning lenger for ikke å begynne med arbeidet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå