Gå til innhold

Valg av bærbar pc!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal kjøpe meg bærbar pc, men har ikke så mye peiling på hva som er bra og dårlig. Og det er en jungel med mange foskjellige valg av både det en og det andre, så trenger litt hjelp!

Jeg har tittet hovedsaklig på 2 foskjellige; HP dv5054 og HP dv1536ea. Hvilke er best av disse?

Mine krav er at den skal være stillegående, og med en bra prosessor. Og gjerne liten og lett, og med widescreen. Den er til en students bruk, og blir ikke brukt til mye spilling, men må kunne lagre endel musikk. Syns 14,1 skjermene er bra størrelse, men ikke det som teller mest.

Prisklasse ca 10 000.

Håper noen kan hjelpe meg der ute.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Komplett har en maskin på tilbud denne uken her. Har en slik selv, den er meget bra! God batteritid (16timer første oppladning), Widescreen, lett (2,9kg), 100GB HDD, 1GB RAM, Intel GMA 900 skjermkort (Tar GTA SA på full guffe), WLAN og Bluetooth, DVD+/-RW (LightScribe & DualLayer), Fjernkontroll og minnekortleser. Er veldig fornøyd med den! Håper dette hjalp deg litt! :)

Lenke til kommentar
Takk for tipset!

Et spørsmål til; hvilke er best AMD turion prosessorer eller Intel pentium m? Fks, de HP pcene jeg har nevt over har forskjellige prosessorer. Hvilke er best til en bærbar pc? Har hørt at AMD skal være veldig gode til bærbare pcer!

5615824[/snapback]

eg vil no seie at intel og amd er like på bærbare! einaste intel støtta raskare RAM etc enn AMD, men skal du ha stasjonær vil eg anbefale AMD men bærbar intel (men det er jo mi meining..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...