Sozinho Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Heisan Søkte litt rundt, men kunne ikke finne noe informasjon om "Zurf Networks" annet enn på deres egne hjemmesider. Er det noen som har noen erfaring med Zurf ? Eller som har hørt om de ? Jeg ble shanghaiet på det lokale kjøpesenteret hvor jeg ble lovt gull og grønne skoger. Jeg har per i dag BlueCom ADSL hvor linjen min er satt til ca 5mbit (5950 i routeren). Dette var maks av hva min 1900 meter kabel klarte å levere, vi prøvde høyere hastighet men da ble linjen ustabil. Derimot kunne den flinken selgeren hos Zurf tilby meg ADSL2 8000/1200 til samme pris som jeg betaler for min linje hos BlueCom i dag og han kunne garantere (?) at jeg skulle få den hastigheten også. Noen erfaringer/synspunkter ? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 De sparer ikke på skrytet hvertfall: Zurf Networks As er en ledende leverandør av bredbåndstjenester til privatkunder for hele landet og hadde i løpet av 2005 en rekordhøy kundevekst. Zurf Networks har hovedkontor med supportsenter i Oslo, i tillegg har selskapet også en rekke salgskontorer i flere av Norges største byer. Zurf Networks er kjent for effektive leveranser, høy kompetanse og god kundeservice. Zurf Networks etterstreber å være den foretrukne bredbåndsleverandøren for alle, ved å tilby enkle og trygge produkter, best service og konkurransedyktige priser. Zurf Networks' ambisjon er å være en drivende kraft i å få Norge på nett, og fortsette å være det for neste generasjon telekommunikasjon i landet. Zurf Networks tilbyr gjennom sine lokale salgskontorer og forhandlere i hele landet personlig oppfølging i forbindelse med ditt valg av bredbåndstjenester. Stiftet den 04.11.2005 med 120000,- i aksjekapital. Jeg har aldri hørt om dem, antagelig videresalg av noen av de store aktørene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå