SilentNET Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Hei! Jeg har i det siste opplevd en del problemer med mitt kort. Dette skjer _bare_ når jeg spiller av videoklipp, og _bare_ når jeg viser klippene på PC skjermen. Hvis jeg skifter over til TV (mens klippet spiller eller ikke) så går alt flytende som det skal. Skifter tilbake til PC skjermen, og hakkingen kommer tilbake. Restarter maskinen, hakkingen forsvinner. Så kan det gå alt fra 5 minutter til flere dager, også er hakkingen tilbake igjen. Jeg har også opplevd at hakkingen har forsvunnet senere på dagen uten en restart. Det hakker dog aldri når jeg viser bildet på TV skjermen. Det eneste jeg kan komme på er at driverne har slått seg vrang eller noe. Jeg har ingen problemer å spille noe som helst, aldri. Og avspilling fungerer som sagt perfekt sålenge jeg viser bildet på TV skjermen. Jeg har prøvd å bytte fram og tilbake mellom noen forskjellige drivere, uten at dette har noen som helst effekt. Jeg har Windows XP Home med SP2 for øyeblikket (Norsk utgave). Kortet er ikke overklokket. Har noen opplevd lignende eller kan noen svare på hva dette er? Kjipt å kjøpe nytt kort hvis det ikke trengs. Og enda kjipere å kjøpe nytt kort hvis det ikke løser problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå