Gå til innhold

Optimist -Tråden for deg som føler du nyter livet

curtiis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er forelsket da  :love:

5665595[/snapback]

Husker ikke sist det var tillfelle, men av og til kommer det en følelse av noe ukjent overveldenede. Hadde en slik følelse for noen dager til bake, bare synd at man ikke forfølger de litt å finner ut om de har dagens lys. Hehe, ja ja, ensomhet er en fin følelse det. Men bra for deg at du er det da. *misunnelig* :)

Lenke til kommentar
Lørdager er værste dagen i Uka. Finner aldri noe å gjøre som tilfredstiller min kjedsomhet, men får se positivt på det og håpe det skjer no på søndag. Ikke det at det kommer til å skje no men.

5665966[/snapback]

Ja det posetive med søndagen blir tur på fjellet vist været e bra, eller en times joggetur på veien. Men lørdagan er kjedelig så lenge du ikke finn no intressant på nett, ska jo ikke vær vanskelig. Finn jo alt her.

Lenke til kommentar

Skal vi se er nå også hodestups forelska i den mest fantastisk jenta ever :love::love:

Litt usikkerhet angående min utdannelse, det stresser meg, ingen anelse kor eg e og ka eg gjør på til høsten...

Men jah =) e forelska og det overkjører alt av bekymringer... nyter livet til det fulle hver dag. Håper på en tur med "jenta" ute i dag... snø og greier. Også kakao etterpå :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...