Gå til innhold

Optimist -Tråden for deg som føler du nyter livet

curtiis

Anbefalte innlegg

Håper den vil passe hær, få ut litt andre følelser enn bare depresjon og kjærlighet. Tenkte den kunne appelere til andre tanker, når du føler deg som "kongen av verden" og har lyst å dele din glede med resten av oss. :)

Håper den vil få leve og kansje oppmuntre noen og en vær, ved å ta del i andres gled. Vi har alle noe å gi, det skrivende ord kan rive, bygge og skape sammhold mellom oss.

Kan nå begynne så smått, føler at jeg er kommet i rette humøret og alt ser ut til å gå framover med trening. Nettopp bestilt meg ny sofa, gleder meg som en unge til den kommer. Og så er det jo så nydelig vær ute med sol og blå himmel, sola som skinner å skaper velvære. :love:

Endret av curtiis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det å sitte å sippe over kvar einaste lille ting (som i depresjonstråden) er ufattelig tåpelig, etter mi meining. EMO-bølgen har tatt heilt overhånd.

edit: ...og det er derfor eg poster her i staden for der.

*springe i begravelse*

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar
Det å sitte å sippe over kvar einaste lille ting (som i depresjonstråden) er ufattelig tåpelig, etter mi meining. EMO-bølgen har tatt heilt overhånd.

edit: ...og det er derfor eg poster her i staden for der.

*springe i begravelse*

5619201[/snapback]

ja, var det jeg tenkte med denne tråden så får vi se. Vi har jo alle opp og ned turer, men har merka at det var lite dekning for oppturer hær, og det må vi gjøre no med få opp stimen og pense inn i høy gir. Og støtte fra andre hjelper ofte det, ingen er superman og står mot alt. Og posetive instillinge har jo ringvirkninger i at alle kommer i bedre humør. :!:

Lenke til kommentar
Må en ha det bra og nyte livet AKKURAT nå for å være optimist?

Jeg synes de siste årene har vært jævlige, men jeg har faktisk troen på at ting bir bedre. Jeg er faktisk helt sikker på at innen 3 år så er livet mitt digg.

5625419[/snapback]

Nop, har bare laga tråden før å få folk litt optimistisk. Har faktisk samme greiene at alt er ræva noen dager. Men å tenke framover at alt blir bedre og hjelper godt på i en hard værdag å være litt optimistisk og glede seg over enkle ting selv de banle ting som enkelte tar forgitt som et smil eller sol.

Bra du ser en lysning og har håpet å holder motet oppe. :thumbup:

Bare å tenke litt på ting som gjør deg glad, og glemme de vanskelige ting 1 time eller 5 minutter hjelper så indelig mye. Interesse for nye og spennende utfordringer kan jo dreie livet i en annen og positiv rettning. :)

Edit: sku kansje ha forandret topic litt får å få det litt bredere og kansje bli litt mer intressant emne. Ska se på det.

Endret av curtiis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...