Gå til innhold

Beste mannlige skuespiller?

anietsoj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men skjønner ikke at folk kan sitte å le av Jim Carrey..

Han er jo bare så barnslig, helt tragisk å se på filmer hvor han har hovedrollen..

5623830[/snapback]

Har du sett "Eternal Sunshine of the Spotless Mind" og "Bruce Allmighty"? Der er han både genial, morsom og ikke barnslig. "Liar Liar" er også et godt eksempel. Jim Carrey er en enestående mann.

Lenke til kommentar

På A listen:

• Jack Nicholson
  • Tom Hanks
  • Gene Hackman
  • Denzel Washington
  • Al Pacino
  • Robert De Niro

De kan fylle nesten hvilken som helst rolle.

På B listen har vi endel som er litt avhengig av hvilken rolle de spiller, men som alle er vanvittig gode i sine rette element:

• Jim Carrey
  • Mel Gibson
  • Bruce Willis
  • Jonny Depp
  • Harrison Ford
  • Robin Williams
  • Liam Neeson
  • Edvard Norton
  • Kevin Spacey
  • John Glover
  • Eddie Murphy
  • John Travolta
  • Petter Stormare
  • Morgan Freeman
  • Christopher Reeve (er nå død, men men )
  • Brad Pitt
  • Russel Crowe
  • Will Smith
  • Tommy Lee Jones

Ung og lovendes listen:

• Tom Welling (kommet seg enormt fra amatør spillingen i starten)
  • Michael Rosenbaum
  • Ryan Reynolds
  • Jason Dohring

De jeg kom på i farten. A listen er selvfølgelig representativ for mine kandidater til beste mannlige skuespiller.

Edit: Hvordan kunne jeg glemme Willis, Gibson og Depp?

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Skal du dra med så mange skuespillere Dotten, håper jeg at du ikke at du glemte Christian Bale av fri vilje. :(

5626019[/snapback]

Tja, har bare lagt merke til han i Batman Begins, hvor han gjorde en veldig bra jobb. Men trenger litt mer å gå på for å gjøre et klart inntrykk.

Men det fikk meg til å komme på at jeg har glemt Michael Caine.

Lenke til kommentar

Enig i at Jim Carerey er hysterisk morsom og en fabelaktig skuespill :D Men alle kan vel ikke like alle, og det finst nok de som ikke liker han, som vi allerede har fått svar på. Morgan Freeman og Samuel Jackson er også skuespillere jeg setter høyt.

Johnny depp er også fantastisk, skiller seg ganske mye fra andre skuespillere synes jeg, og er en favoritt(nei ikke pga jack sparrow) Selv om rollen som Jack Sparrow er helt fantastisk, så likte jeg veldigt han i filmer som Finding Neverland Secret Window, en sjokolade film og i en film med Antonio Banderas, noe meksikansk. Han er bare så herlig, nesten litt forelsket i han :)

Leonardo DiCaprio er også bra, selv om han var noe usmakelig i starten, med det fæle sex symbolet rundt seg. Blir så mange bra skuespillere når jeg tenker meg om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...