Kleivis Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Ser det er ingen som har nevnt Keanu Reeves enda. Ka skjer med verden? Lenke til kommentar
Wepz Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 James Caviezel (Frequency, The Thin Red Line) Christian Bale (Batman Begins, Equilibrium, American Psycho) Colin Farrell (Tigerland, Phone Booth, The Recruit) Bruce Willis (Unbreakable, The Sixth Sense, Twelve Monkeys) Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 James Woods (vært med i mye drittfilmer de siste årene dog...) Steve Buscemi Paul Giamatti (spesielt i Sideways og American Splendor) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Morgan Freeman Anthony Hopkins Jim Carrey Johnny Depp Ser det er ingen som har nevnt Keanu Reeves enda. Ka skjer med verden? Synest ikkje han er så fantastisk eg, gjorde ein god jobb i Matrix, men er absolutt ikkje blandt mine favorittar. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Morgan FreemanAnthony Hopkins Jim Carrey Johnny Depp Ser det er ingen som har nevnt Keanu Reeves enda. Ka skjer med verden? Synest ikkje han er så fantastisk eg, gjorde ein god jobb i Matrix, men er absolutt ikkje blandt mine favorittar. 5618652[/snapback] Johnny Depp, selvfølgelig Synes ikke Reeves gjorde en god jobb i the Matrix heller jeg...men det er nå så... Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Lister opp noen, samt mine favorittfilmer med den aktuelle skuespilleren: - Brad Pitt (Se7en, Fight Club) - Matt LeBlanc (Friends, Joey) - Anthony Hopkins (The Silence of the Lambs, Red Dragon) - Kevin Spacey (Se7en, The Usual Suspects, The Negotiator) - Edward Norton (Fight Club, Red Dragon, American History X) Lenke til kommentar
veos Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Brad Pitt, Edward Norton og Mett LeBlanc er mine favoritter.. Endret 17. februar 2006 av vegardostrem Lenke til kommentar
Jordi Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Hmmm... Er jo egentlig mange strålende skuespillere! *Bruce Willis *Edward Norton *Keanu Reves *Antony Hopkins *Jim Carrey *Adam Sandler Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Morgan FreemanAnthony Hopkins Jim Carrey Johnny Depp Ser det er ingen som har nevnt Keanu Reeves enda. Ka skjer med verden? Synest ikkje han er så fantastisk eg, gjorde ein god jobb i Matrix, men er absolutt ikkje blandt mine favorittar. 5618652[/snapback] Johnny Depp, selvfølgelig Synes ikke Reeves gjorde en god jobb i the Matrix heller jeg...men det er nå så... 5618700[/snapback] Det med Reeves var bare en spøk fra min sin side, men syns faktisk han passet ganske bra i rollen som Neo. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Al Pacino Tom Hanks Steve Buscemi Kevin Spacey ( K PAX) Adam Sandler Jim Carrey = to gode komi skuespillere Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Ser det er ingen som har nevnt Keanu Reeves enda. Ka skjer med verden? 5618495[/snapback] Vi snakker da om den beste mannlige skuespilleren. Selv mener ikke jeg denne mannen kan menge seg med de øverste. Morgan Freeman - Meget bra og troverdig skuespiller, men også mye dårlig under vingene. Jim Carrey - Lager gull av gråstein, eller gjør gråstein til gull om du vil. Ingen kan vel heller si noe på innlevelsen til mannen? Christian Bale - 50kg, 90kg, makes no difference. Brad Pitt - Denne mannen er bare sååå søt. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Ser det er ingen som har nevnt Keanu Reeves enda. Ka skjer med verden? 5618495[/snapback] Vi snakker da om den beste mannlige skuespilleren. Selv mener ikke jeg denne mannen kan menge seg med de øverste. Morgan Freeman - Meget bra og troverdig skuespiller, men også mye dårlig under vingene. Jim Carrey - Lager gull av gråstein, eller gjør gråstein til gull om du vil. Ingen kan vel heller si noe på innlevelsen til mannen? Christian Bale - 50kg, 90kg, makes no difference. Brad Pitt - Denne mannen er bare sååå søt. 5622726[/snapback] Hehe, skrev litt lenger nede at det var en spøk Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) En STOR skam for hw-forumet at ikke Jack Nicholson og Robert de Niro er nevnt Har også fryktelig sans for Al Pacino og Russel Crowe... (må nesten ta med Meryl Streep og Nicole Kidman også, selv om de ikke er menn) Endret 17. februar 2006 av Menkromsen Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Liker svært mange av dem som er nevnt allerede, men foreløpig mangler listen Dustin Hoffman, Steve McQueen, Humphrey Bogart, Denzel Washington og Billy Bob Thornton. EDIT: og Michael Caine (hvordan kunne jeg glemme ham?) Endret 17. februar 2006 av JacEr Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Jeg liker veldig godt Davod Boreanaz, Crispin Glover , Denzel Washington og Bruce Willis. Er nok flere, men disse jeg kom på i farten. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Her er noen av fovorittene: -Tom Hanks -Nicolas Cage -Johnny Depp Men skjønner ikke at folk kan sitte å le av Jim Carrey.. Han er jo bare så barnslig, helt tragisk å se på filmer hvor han har hovedrollen.. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Joe Pesci, Bruce Willice, Morgan Freeman, Edward Norton, Nicholas Cage og Robert De Nero. Edward Norton er favoritten. Og Robert De Nero. Lenke til kommentar
anypti Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 The one and only Mel Gibson. Ellers funker Al Pacino bra Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2006 Her er noen av fovorittene: -Tom Hanks -Nicolas Cage -Johnny Depp Men skjønner ikke at folk kan sitte å le av Jim Carrey.. Han er jo bare så barnslig, helt tragisk å se på filmer hvor han har hovedrollen.. 5623830[/snapback] Har du sett "dumb and dumber"? Det tror jeg er verdens beste komedie.. Hvis det er det Jim Carrey er, barnslig, så er det det som gjør han utrolig morsom! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 Skal vi se.. Eddie Murphy Jim Carrey Chris Rock Brad Pitt John Travolta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå